Vprašanje je morda malo provokativno, a vseeno stoji na realnih tleh. Kitajski MG z britanskimi koreninami je namreč najhitreje rastoča znamka v Evropi in tudi pri nas.
Električni model MG4 pa je vsaj v teoriji eden izmed najobetavnejših električnih avtov, saj za slabih 33 tisočakov (27 tisoč po odbitku DDV) ponuja prostornost 4,3-metrske kombilimuzine z veliko zalogo moči (125 kilovatov), odločnimi zmogljivostmi, ugodno porabo (17 kilovatnih ur na sto kilometrov), bogato serijsko opremo, ki med drugim vključuje tudi veliko varnosti (tudi radarski tempomat). Ko vse skupaj začini še sedemletna garancija, se MG4 zdi zmagovalna izbira. Pa je res tako?
Še nekaj o tehniki. MG4 je namensko zasnovan kot električni avto. Sloni na prilagodljivi modularni osnovi s pogonom na zadnja kolesa, porazdelitev teže je v razmerju 50 proti 50.
V kabini je veliko digitalizacije, sedempalčni zaslon digitalnih merilnikov, 10,25-palčni osrednji zaslon nad sredinsko konzolo in celo nekaj klasičnih gumbov v spodnjem delu zaslona. Prostorsko je soliden tudi na zadnji klopi, višjeraslim bo zmanjkalo prostora le za glave.
Prtljažnik ponuja od 350 do 363 litrov prostora, kar je podpovprečen podatek. Ob podiranju zadnje klopi pa se ustvari stopnica, torej ne ponuja ravnega dna do prednjih sedežev.
Izdelava je solidna, kakovost materialov, vozne lastnosti in poraba tudi. Z večjo baterijo tudi v hladnih dneh lahko prevozimo 350 kilometrov.
Ko pogledamo osnovni MG4 standard z baterijo zmogljivosti 51 kilovatnih ur, je uraden doseg 350 kilometrov, realen pa po naši oceni od 250 do 300 kilometrov. Minus je enofazno polnjenje na polnilnicah AC, kar pomeni le 6,6 oziroma pet kilovatov (na domači polnilnici v omrežju s 25-amperskimi varovalkami).
Cena MG4 je zelo ugodna, poslovni najem z vsemi stroški z 926 evri na mesec pa ne. Razlog je pričakovan velik upad vrednosti, ki izhaja tudi iz tega, da znamka še ni uveljavljena na trgu in je njena vrednost še neznana.
Ali to kvari celoten vtis? Nekoliko brez dvoma, a vsekakor ne toliko, da MG4 ne bi mogli uvrstiti na nakupni seznam službenih avtomobilov.