Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Bodo odslej vozne parke podjetij polnili kitajski električni avti?

Kandidat za službeni avto leta 2023: MG4

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.04.2023 22:00
Čas branja: 3 min
Bodo odslej vozne parke podjetij polnili kitajski električni avti?
MG4 je namensko zasnovan kot električni avto. Sloni na prilagodljivi modularni osnovi s pogonom na zadnja kolesa, porazdelitev teže je v razmerju 50 proti 50, ima pa tudi tako imenovano one pack tehnologijo baterije vozila. Njegova glavna prednost je zelo dobro razmerje med velikostjo, opremo, zmogljivostmi, dosegom in ceno. Ta je nižja kot pri razred manjših električnih tekmecih in podobna kot pri osnovnih bencinskih tekmecih. Foto: MG Motor

Vprašanje je morda malo provokativno, a vseeno stoji na realnih tleh. Kitajski MG z britanskimi koreninami je namreč najhitreje rastoča znamka v Evropi in tudi pri nas.

Električni model MG4 pa je vsaj v teoriji eden izmed najobetavnejših električnih avtov, saj za slabih 33 tisočakov (27 tisoč po odbitku DDV) ponuja prostornost 4,3-metrske kombilimuzine z veliko zalogo moči (125 kilovatov), odločnimi zmogljivostmi, ugodno porabo (17 kilovatnih ur na sto kilometrov), bogato serijsko opremo, ki med drugim vključuje tudi veliko varnosti (tudi radarski tempomat). Ko vse skupaj začini še sedemletna garancija, se MG4 zdi zmagovalna izbira. Pa je res tako?

Še nekaj o tehniki. MG4 je namensko zasnovan kot električni avto. Sloni na prilagodljivi modularni osnovi s pogonom na zadnja kolesa, porazdelitev teže je v razmerju 50 proti 50.

V kabini je veliko digitalizacije, sedempalčni zaslon digitalnih merilnikov, 10,25-palčni osrednji zaslon nad sredinsko konzolo in celo nekaj klasičnih gumbov v spodnjem delu zaslona. Prostorsko je soliden tudi na zadnji klopi, višjeraslim bo zmanjkalo prostora le za glave.

Prtljažnik ponuja od 350 do 363 litrov prostora, kar je podpovprečen podatek. Ob podiranju zadnje klopi pa se ustvari stopnica, torej ne ponuja ravnega dna do prednjih sedežev.

Izdelava je solidna, kakovost materialov, vozne lastnosti in poraba tudi. Z večjo baterijo tudi v hladnih dneh lahko prevozimo 350 kilometrov.

Ko pogledamo osnovni MG4 standard z baterijo zmogljivosti 51 kilovatnih ur, je uraden doseg 350 kilometrov, realen pa po naši oceni od 250 do 300 kilometrov. Minus je enofazno polnjenje na polnilnicah AC, kar pomeni le 6,6 oziroma pet kilovatov (na domači polnilnici v omrežju s 25-amperskimi varovalkami).

Cena MG4 je zelo ugodna, poslovni najem z vsemi stroški z 926 evri na mesec pa ne. Razlog je pričakovan velik upad vrednosti, ki izhaja tudi iz tega, da znamka še ni uveljavljena na trgu in je njena vrednost še neznana.

Ali to kvari celoten vtis? Nekoliko brez dvoma, a vsekakor ne toliko, da MG4 ne bi mogli uvrstiti na nakupni seznam službenih avtomobilov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Avto
Avto Varno na poti

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
Avto
Lucid air grand touring – za volanom avtomobila prihodnosti z 800 konji in prek 800 kilometri dosega
Avto
AvtoMiloš Milač Lucid air grand touring – za volanom avtomobila prihodnosti z 800 konji in prek 800 kilometri dosega 10

Avto ameriškega startupa tudi v resnici izpolni velike obljube, ki jih daje. Kakšna je bila naša izkušnja z električnim avtom z 800 konji in več kot 800 kilometri dosega?

FINANCE
Avto
Kako se bodo ZDA in Evropa otresle odvisnosti od kitajskih baterij za avtomobile
Avto
AvtoAndraž Zupančič Kako se bodo ZDA in Evropa otresle odvisnosti od kitajskih baterij za avtomobile 3

Prevlada Kitajske v industriji baterij bi se lahko končala s protekcijami v lastnih industrijah, prehodom na drugačne zasnove baterij, ki bodo zahtevale manj kritičnih surovin, in povečano reciklažo.

FINANCE
Avto
Silovit prodor Kitajcev lahko Evropo spremeni v neto uvoznico avtomobilov
Avto
AvtoMiloš Milač Silovit prodor Kitajcev lahko Evropo spremeni v neto uvoznico avtomobilov

S prenosom proizvodnje evropskih in ameriških avtomobilskih znamk na Kitajsko ter prodorom kitajskih znamk bo leta 2025 po napovedi PwC prišlo do zasuka blagovne menjave med Kitajsko in Evropo.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
Avto
Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični
Avto
AvtoAndraž Zupančič Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični 13

Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.

FINANCE
Avto
Audi Q8 e-tron: novo ime, videz in doseg do 600 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Audi Q8 e-tron: novo ime, videz in doseg do 600 kilometrov

Z razkritja osveženega audija Q8 e-tron. Ta prinaša kopico novosti, med drugim tudi večji bateriji in doseg do 600 kilometrov. V Nemčiji bo stal od 74.400 evrov do 95.800 evrov, kar je le malenkost več kot pred inflacijo.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 16. del): Koliko družinsko hišo stane elektrika za ogrevanje in polnjenje e-avta
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 16. del): Koliko družinsko hišo stane elektrika za ogrevanje in polnjenje e-avta 5

Izračunal sem, koliko me stane elektrika za vse porabnike v hiši v primeru, da jo pridelam sam s sončno elektrarno, da jo kupujem v omrežju po regulirani in neregulirani ceni. Razlike so, milo rečeno, ogromne.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.