Z uporabo zdajšnje platforme, namenjene klasično gnanim avtomobilom, kot osnove za električne avtomobile, naj bi se stroški proizvodnje majhnega električnega renaulta znižali za kar 30 odstotkov. Prvi avtomobili na voljo že prihodnje leto.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Načrt nove osnove električnih renaultov in nissanov razkriva tudi to, da bo imel avtomobil elektromotor skrit pred voznikom, zadek pa bo namenjen le prtljažniku. Hkrati daje slutiti, da bi novi avtomobil lahko dobil tudi klasično platformo in klasičen motor. A za zdaj gre le za ugibanja.
Foto: Renault
V nadaljevanju:
V času velikih, dragih in vse težjih električnih avtomobilov se trend razvoja končno obrača v drugo smer. Renault in Volkswagen načrtujeta cenejše in lažje električne avte. Cena 25 tisoč...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Renault je moral prej ali slej nadomestiti znanega kadjara, ki so ga v zadnjem času prodajali kot vroče žemljice. A taka žemljica bo moral postati tudi austral, s katerim imajo velike načrte. Prvi prevoženi kilometri so pokazali, da so na pravi poti.
Renault je ob 50-letnici modela renault 5, pri katerem je posebno vlogo igrala ravno turbo različica prvotnih dveh generacij, na kolesa postavil električni retro avtomobil, katere glavni namen bo driftanje. S tem želijo pokazati, da je elektrifikacija modelne palete lahko združena s tradicijo in hkrati zelo zabavna.
Le štiri znamke si v razredu električnih avtomobilov skupaj režejo 52 odstotkov prodaje. Tesla je bila najbolj uspešna z 292 avtomobili, sledijo Renault z 238, Volkswagen z 216 in Škoda s 159 avtomobili.
Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.
Prehitro slovo od bencinskih in dizelskih avtomobilov bi lahko imelo uničujoče posledice za panogo, opozarja evropski komisar za notranje trge Thierry Breton.