Avto

Carlos Tavares: sintetična goriva ne bodo zavrla elektrifikacije v Evropi

Prvi mož Stellantisa ne verjame v negativen učinek sintetičnih goriv na razvoj e-avtov. Poudarja pa, da bo morala industrija dokazati ogljično nevtralnost.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.03.2023 14:00
Čas branja: 2 min
Carlos Tavares: sintetična goriva ne bodo zavrla elektrifikacije v Evropi
»Proizvajalci bodo najprej morali dokazati, da so sintetična oziroma e-goriva dejansko ogljično nevtralna. Poleg tega ne verjamem, da lahko spremenijo smer razvoja avtomobilov, ki jasno kaže v elektromobilnost,« pravi predsednik uprave Stellantisa Carlos Tavares. Foto: Miloš Milač

V nadaljevanju:

Svet EU oziroma ministri 27 članic, odgovorni za energijo, so v tem tednu potrdili dogovor, ki v zakon o prepovedi prodaje avtomobilov in dostavnikov s klasičnimi motorji v EU po letu 2035...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Avto
Agencijski model prodaje avtov vse bližje. Kdaj bo v Sloveniji, kaj prinaša kupcem in trgovcem?
Avto
AvtoMiloš Milač Agencijski model prodaje avtov vse bližje. Kdaj bo v Sloveniji, kaj prinaša kupcem in trgovcem? 7

Nov sistem prodaje bo delničarjem prinesel večje zaslužke. Trgovci pa bodo z njim dosegli podobno dobičkonosnost, hkrati pa manjšo izpostavljenost tveganjem, obljubljajo pri Stellantisu.

FINANCE
Avto
Niti v EU niso vsi prepričani o popolni elektrifikaciji avtov
Avto
AvtoAndraž Zupančič Niti v EU niso vsi prepričani o popolni elektrifikaciji avtov 11

Prehitro slovo od bencinskih in dizelskih avtomobilov bi lahko imelo uničujoče posledice za panogo, opozarja evropski komisar za notranje trge Thierry Breton.

FINANCE
Avto
Avtoindustrija svari: prehiter prehod na električne avte bo povzročil resne socialne težave
Avto
AvtoMiloš Milač Avtoindustrija svari: prehiter prehod na električne avte bo povzročil resne socialne težave 9

Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Kako se bodo ZDA in Evropa otresle odvisnosti od kitajskih baterij za avtomobile
Avto
AvtoAndraž Zupančič Kako se bodo ZDA in Evropa otresle odvisnosti od kitajskih baterij za avtomobile 3

Prevlada Kitajske v industriji baterij bi se lahko končala s protekcijami v lastnih industrijah, prehodom na drugačne zasnove baterij, ki bodo zahtevale manj kritičnih surovin, in povečano reciklažo.

FINANCE
Avto
Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični
Avto
AvtoAndraž Zupančič Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični 13

Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.

FINANCE
Avto
 Proizvajalci vozil niso zadovoljni z zahtevami standarda Euro 7
Avto
AvtoAndraž Zupančič Proizvajalci vozil niso zadovoljni z zahtevami standarda Euro 7 6

Novi standard izpuhov termičnih vozil Euro 7 bo začel veljati leta 2025, s tem pa bo narekoval tehnični razvoj verjetno zadnje generacije motorjev z notranjim zgorevanjem, ki jih je EU prepovedala po letu 2035. Zaradi strožjih zahtev so proizvajalci vozil zelo kritični do novega standarda.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)