Test 50 letnih gum: veliko priporočljivih in nekaj res slabih
Evropski avtomobilski klubi, mednje sodi tudi slovenski AMZS, so se letos odločili preizkusiti zgolj pnevmatike dimenzij 205/55/R16, vendar pa so pod drobnogled vzeli večino pnevmatik, ki jih je mogoče najti na evropskih trgih.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Varnost pnevmatik v testu odslej pomeni že 70 odstotkov ocene, okoljevarstvene lastnosti pa 30 odstotkov. Ta sestavina zajema prevoženo razdaljo v življenjski dobi pnevmatike, obrabo – število delcev, ki jih pnevmatika ustvari na vsak prevožen kilometer, učinkovitost (ki zajema maso pnevmatike in porabo goriva) ter glasnost in trajnost.
Foto: Marc Wittkowski
V nadaljevanju:
Letos mineva 50 let, odkar evropski avtomobilski klubi (med katerimi je tudi slovenski AMZS) vsako leto preizkušajo pnevmatike, ki so na voljo na evropskih trgih. Prav zato so letos podrobneje...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Evropski avto-moto klubi, vanj sodi tudi slovenski AMZS, so preskusili skupaj 34 zimskih pnevmatik dveh dimenzij. Le redke so dobile oceno zelo priporočljivo, nakup dveh pa zaradi slabih lastnosti odsvetujejo.
Najboljše niso nujno najbolj varčne in najbolj varčne niso nujno najboljše. Tudi če izbirate pnevmatike po varčnosti, vam svetujemo, da ste pozorni še na druge lastnosti.
Kako dobro se slovenski prevozniki zavedajo pomena okoljske trajnosti, imajo zastavljene okoljske cilje in katere rešitve so na voljo za lažje doseganje prihrankov?
Novi standard izpuhov termičnih vozil Euro 7 bo začel veljati leta 2025, s tem pa bo narekoval tehnični razvoj verjetno zadnje generacije motorjev z notranjim zgorevanjem, ki jih je EU prepovedala po letu 2035. Zaradi strožjih zahtev so proizvajalci vozil zelo kritični do novega standarda.