(intervju) Jan Huitema, evropski parlament: Po letu 2035 bo lastništvo bencinskega avta zelo drago
Slabotno omrežje je mit, priključni hibridi nimajo niti kratkoročne prihodnosti, bencinski pa bodo po letu 2035 postali zelo dragi - za polnjenje in lastništvo, nam je v intervjuju v Strasbourgu zaupal glavni poročevalec evropskega parlamenta Jan Huitema.
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
"Prišlo bo do premikov, prišli bodo novi avtomobilski proizvajalci. Zaradi teh sprememb so manjši proizvajalci, ki so hitro zaznali spremembe in se jim prilagodili, postali vodilni igralci na trgu. Zato menim, da je pomembno, da smo se v Evropi odločili za sprejetje sprememb, ki dajejo neko varnost zdajšnjim proizvajalcem," zakon o ničelnih izpustih v osebnih avtomobilih komentira glavni poročevalec evropskega parlamenta Jan Huitema.
Foto: Eric VIDAL/EP
V nadaljevanju:
Stoodstotnemu zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida novih avtomobilov in lahkih dostavnikov po letu 2035 se leta 2026 pridružuje še metodologija, ki bo teoretične izpuste primerjala z...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.
Prevlada Kitajske v industriji baterij bi se lahko končala s protekcijami v lastnih industrijah, prehodom na drugačne zasnove baterij, ki bodo zahtevale manj kritičnih surovin, in povečano reciklažo.
Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.
(Intervju) Jaka Kavčič, generalni direktor Emil Frey Avtocentra, o zahtevnosti in navadah slovenskega kupca, spremembah na trgu avtomobilov, cenah, elektriki, športnih terencih in dizelskih motorjih
Prehitro slovo od bencinskih in dizelskih avtomobilov bi lahko imelo uničujoče posledice za panogo, opozarja evropski komisar za notranje trge Thierry Breton.
S prenosom proizvodnje evropskih in ameriških avtomobilskih znamk na Kitajsko ter prodorom kitajskih znamk bo leta 2025 po napovedi PwC prišlo do zasuka blagovne menjave med Kitajsko in Evropo.