Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Rimac je podrl hitrostni rekord – električna nevera do 412 kilometrov na uro

Rimac nevera si lasti svetovna rekorda v pospeševanju in v največji hitrosti med serijskimi električnimi avtomobili.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.11.2022 14:30
Čas branja: 1 min
Rimac je podrl hitrostni rekord – električna nevera do 412 kilometrov na uro
Rimčeva nevera je na testni progi v Nemčiji dosegla največjo hitrost 412 kilometrov na uro, kar je rekord med serijskimi električnimi avtomobili. Foto: Press

Električni superšportnik nevera je premagal svetovno elito – tekmece, kot so pininfarina battista, aspark owl in tesla model S plaid.

Poglejte si posnetek rekordne vožnje

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Hrvaški Rimac še naprej podira različne rekordne. S prvim serijskim superšportnikom nevera se je tokrat zavihtel na vrh lestvice najhitrejših električnih avtomobilov. Na testni stezi v Papenburgu v Nemčiji je Miroslav Zrnčević, glavni Rimčev testni in razvojni voznik, podrl hitrostni rekord in tako za seboj pustil vso konkurenco.

Nevera s kar 1.914 električnimi konji in ceno okoli dva milijona evrov je tako postala najhitrejši električni avto na svetu. Zaostala pa je za bencinskimi tekmeci – denimo bugattijem chironom, ki je leta 2019 dosegel največjo hitrost 490 kilometrov na uro.

Rimac je z nevero lani na turneji po ZDA postavil rekord v pospeševanju – nevera je četrt milje prevozila v le 8,58 sekunde, v tem času je dosegla hitrost 269,6 kilometra na uro.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
SEEnergy 2024 - največji B2B dogodek na temo energetike v JV Evropi

Energetski prehod EU v nizkoogljično družbo – eden največjih projektov samostojne Slovenije – močno spreminja tržne razmere na...

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 16. del): Koliko družinsko hišo stane elektrika za ogrevanje in polnjenje e-avta
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 16. del): Koliko družinsko hišo stane elektrika za ogrevanje in polnjenje e-avta 5

Izračunal sem, koliko me stane elektrika za vse porabnike v hiši v primeru, da jo pridelam sam s sončno elektrarno, da jo kupujem v omrežju po regulirani in neregulirani ceni. Razlike so, milo rečeno, ogromne.

FINANCE
Avto
Avtoindustrija svari: prehiter prehod na električne avte bo povzročil resne socialne težave
Avto
AvtoMiloš Milač Avtoindustrija svari: prehiter prehod na električne avte bo povzročil resne socialne težave 9

Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.

FINANCE
Avto
(grafi) Avtotrg EU: v devetmesečju prodana desetina manj novih avtov – ACEA zdaj namesto rasti v letu 2022 napoveduje upad prodaje
Avto
AvtoAlbina Kenda (grafi) Avtotrg EU: v devetmesečju prodana desetina manj novih avtov – ACEA zdaj namesto rasti v letu 2022 napoveduje upad prodaje

V Sloveniji se je prodaja novih avtov zmanjšala tako v devetem mesecu kot v celotnem devetmesečju – v obeh primerih je bil položaj precej slabši glede na povprečje EU

FINANCE
Avto
Majhen mož na prste stopi
Avto
AvtoGorazd Suhadolnik Majhen mož na prste stopi

Grom, miniaturen, po opremi osnoven, a konkreten motor, ki doseže sto kilometrov na uro, dokazuje, kako mikavni so lahko preprosti motocikli. 

FINANCE
Avto
Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični
Avto
AvtoAndraž Zupančič Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični 13

Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.

FINANCE
Avto
Podjetja, kot je Astrazeneca, spreminjajo načrte tudi slovenskih upravljavcev voznih parkov
Avto
AvtoMiloš Milač Podjetja, kot je Astrazeneca, spreminjajo načrte tudi slovenskih upravljavcev voznih parkov 3

Podjetja vse bolj skrbi ogljični odtis voznega parka in celotne verige dobaviteljev, zato se korenito spreminja vozni park evropskih in slovenskih lizinških podjetij in upravljavcev voznih parkov

FINANCE
Manager
Na štop do Norveške, 2. del: Tito na Reki, kdo je postavil slovenski internet in skandinavska gostoljubnost
Manager
ManagerBlaž Abe Na štop do Norveške, 2. del: Tito na Reki, kdo je postavil slovenski internet in skandinavska gostoljubnost 1

Avgusta sem se skozi osem držav podal proti severu Evrope. Avtostop mi je omogočil dogodivščino neverjetnih prigod in možnost spoznavanja še bolj neverjetnih ljudi. V drugem delu potopisa opisujem, kako sem s 15 evri na dan raziskoval Norveško in odkrival življenja tamkajšnjih ljudi.