Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Renault se je dolgo leta bojeval s prenizko ceno avtomobilov in preskromnimi zaslužki, celo izgubo. Načrt Renaulution novega šefa Luce de Mea pa ga je, tudi s pomočjo krize pri dobavi sestavnih delov, izstrelil po cenovni lestvici navzgor. Cena za ta premik, sicer načrtovana, je upad prodaje. Ta je še posebno opazen v Sloveniji, kjer se je zamenjal tudi distributer.
Foto: Renault
V nadaljevanju:
Omejene dobave sestavnih delov so proizvajalcem avtomobilov dale krila, Renault pa je v teh razmerah naravnost poletel. V zadnjih dveh letih je maržo pri prodaji končnim kupcem povečal na 56...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Renault je moral prej ali slej nadomestiti znanega kadjara, ki so ga v zadnjem času prodajali kot vroče žemljice. A taka žemljica bo moral postati tudi austral, s katerim imajo velike načrte. Prvi prevoženi kilometri so pokazali, da so na pravi poti.
Renault je ob 50-letnici modela renault 5, pri katerem je posebno vlogo igrala ravno turbo različica prvotnih dveh generacij, na kolesa postavil električni retro avtomobil, katere glavni namen bo driftanje. S tem želijo pokazati, da je elektrifikacija modelne palete lahko združena s tradicijo in hkrati zelo zabavna.
Francoski Renault je lani ustvaril 888 milijonov evrov dobička in 3,6-odstotno dobičkovno maržo. Z rezultatom je presenetil analitike in presegel celo lastne napovedi.