Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Hondin sršen se je odvadil brenčanja, odslej bo grmel v dvovaljnem taktu

Honda je po devetih letih premora razkrila novi hornet – majhen, lahek, poskočen in dostopen nagec, ki prvič prihaja z dvovaljnim strojem; sočasno z razkritjem je dobil slovensko ceno 8.390 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.10.2022 00:00
Dopolnjeno: 04.10.2022 15:15
Čas branja: 4 min

Honda zadnja leta obuja legende preteklosti. To je storila z africo twin, to zdaj dela z malim hornetom, ki se je leta 2013 umaknil s trga in svoje poslanstvo prepustil CB650F. In s čim bo pičil novi hornet? Z ostro obliko, majhno maso, navorom vrstnega dvovaljnika in ceno 8.390 evrov, ki je v časih visoke inflacije precej ugodna.

Honda se s hornetom, novi ima ime CB750 hornet, vrača na svoje začetke v daljno leto 1998, ko je predstavila majhen in nabrit naked motocikel, ki je bil dostopen skoraj vsakomur. To filozofijo prenaša na novi model, ki je logičen, a vseeno precej drugačen naslednik zadnjega horneta, ki je bil na trgu med letoma 2007 in 2013.

Več oblikovne ostrine …

Oblikovno novinec ponuja več ostrine, denimo zašiljeno prednjo luč s plastično obrobo, posodo za gorivo, ki s stransko obliko spominja na sršenovo krilo, ličen izpuh na desni strani motocikla ter jeklen cevni okvir v drugi barvi kot plastike in posoda za gorivo. Glede na zasnovo nakeda, ki oblikovalcem ne pušča ravno veliko svobode, je novi hornet svež in igriv.

Takšen bo tudi v vožnji, obljubljajo Hondini inženirji, temu pa vsaj v teoriji pritrjujejo tudi številke.

... in motorne uporabnosti vrstnega dvovaljnika

Novi hornet ima denimo največji stroj doslej – popolnoma nov 755-kubični vrstni dvovaljnik, ki je pretrgal serijo štirivaljnikov v prejšnjih hornetih. Po moči sicer zaostaja za hornetom letnika 2013, saj zmore le 67,5 kilovata (92 konjskih moči), kar je deset konjev manj.

Ga pa pošteno prehiti pri navoru, ki seže do 75 newtonmetrov pri 7.250 vrtljajih. Štirivaljni hornet je dosegel 11,5 newtonmetra manj navora pri več kot treh tisočakih višje. Dvovaljni hornet CB750 se tudi vrti manj, največjo moč doseže pri 9.500 vrtljajih, a se vseeno uvršča med močnejše in višje vrteče dvovaljnike v srednjem razredu.

Najboljše razmerje med maso in močjo v razredu

Poleg tega predhodnika prekaša v razmerju med močjo in maso, saj s tekočinami vred tehta le 190 kilogramov oziroma 13 manj kot prejšnji hornet. Razmerje med močjo in maso je po Hondinih zagotovilih celo najboljše v razredu. Ker je v medosju krajši za 15 milimetrov (1.420 milimetrov), zagotavlja še večjo okretnost in igrivost v zavojih. Sedež pa je s 795 milimetri višine primeren tudi za kratkonoge voznike in voznice, ki na višjih motociklih redno iščejo trdna tla pod nogami.

Prednje vilice so Showine, zasnove upside-down, zadnji blažilec je nastavljiv v petih stopnjah, zavorne čeljusti pa spredaj grizejo v 296-milimetrski dvojni, zadaj pa v 220-milimetrski enojni disk.

Posoda za gorivo sprejme solidnih 15,2 litra bencina, kar bo pri porabi dobre štiri litre zadoščalo za 340-kilometrski doseg med polnjenji.

Veliko serijske elektronike

Novinec je serijsko opremljen še z elektroniko, ki nadzira tri različne vozne programe, podajanje navora in moči na zadnje kolo, delovanje zavor in omejuje dvigovanje prednjega kolesa pri pospeševanju.

Instrumentna plošča iz tekočih kristalov (TFT) diagonale petih palcev ponuja kopico informacij, prednji in zadnji žaromet pa sta v LED-tehniki.

Dodatna oprema, paketi

Popotniki bodo horneta lahko opremili s poltrdimi stranskimi in zadnjim kovčkom. Obenem bodo lahko izbirali med tremi paketi opreme. Sport pack bo ponudil quickshifter (sistem za prestavljanje brez sklopke), prednji vetrobran, pokrov zadnjega sedeža in športne stopalke za sopotnika. Style pack prinaša nekaj prestiža in lepote v obliki uteži krmila in lepšega zgornjega dela, zaščite posode za gorivo, nalepk za kolesa in bočnih zaščit. Touring pack pa horneta spremeni v popotnika s serijskimi nosilci za kovčke, zadnjo torbo in torbo za posodo za gorivo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
S hondo transalp spet prek Alp
Avto
AvtoMiloš Milač S hondo transalp spet prek Alp

Honda je obudila srednjerazrednega endura transalp in ga zasnovala na osnovi novega horneta.

FINANCE
Avto
Hondin potovalnik za premagovanje cestnih daljav
Avto
AvtoGorazd Suhadolnik Hondin potovalnik za premagovanje cestnih daljav

Honda se je pri športnem potovalnem modelu NT1100 držala pristopa manj je več in na osnovi svojega priljubljenega modela africa twin ustvarila dovolj močan in udoben motocikel za dolge vožnje in cestna potovanja.

FINANCE
Avto
CMX1100 rebel želi biti ležerna križarka, a je lahko tudi cestni upornik
Avto
AvtoGorazd Suhadolnik CMX1100 rebel želi biti ležerna križarka, a je lahko tudi cestni upornik 1

Honda rebel 1100 je čvrsto izdelan motocikel, ki prepriča s svojo preprosto imenitnostjo.

FINANCE
Avto
Majhen mož na prste stopi
Avto
AvtoGorazd Suhadolnik Majhen mož na prste stopi

Grom, miniaturen, po opremi osnoven, a konkreten motor, ki doseže sto kilometrov na uro, dokazuje, kako mikavni so lahko preprosti motocikli. 

FINANCE
Avto
Novi avtomobili, ki bodo v prihodnjih mesecih zapeljali na slovenske ceste
Avto
AvtoAndraž Zupančič Novi avtomobili, ki bodo v prihodnjih mesecih zapeljali na slovenske ceste

Avtomobilski trg se vedno znova razvija v najrazličnejše smeri in v drugi polovici tega leta ter v začetku prihodnjega kupce čaka kar pestra bera štirikolesnih novosti ali pa »le« prenovljenih modelov.

FINANCE
Avto
Koda 125: tudi tak motocikel je treba obvladovati, ne le voziti
Avto
AvtoAndraž Zupančič Koda 125: tudi tak motocikel je treba obvladovati, ne le voziti 3

Od 1. junija vozniki kategorije B lažje pridejo do vozniškega dovoljenja za kategorijo A1. A s tem se je na cesti okrepilo število motociklistov in že tako pregovorna ogroženost voznikov enoslednih vozil se je še povečala. Odgovorni opozarjajo, da mora vsak »novi« motociklist najprej dobro oceniti lastne sposobnosti.

FINANCE
Okolje & energija
Enosmerni najem koles, nova priložnost aktivnega turizma
Okolje & energija
Okolje & energijaIrena Hlede Enosmerni najem koles, nova priložnost aktivnega turizma

Pojasnjujemo, kakšen izzive prinaša in katere ciljne skupine naslavlja enosmerni najem koles – one-way bike rental

FINANCE
PMM
Buffetov BYD v Evropo vstopa prek Danske
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAndraž Zupančič Buffetov BYD v Evropo vstopa prek Danske 1

Še ne tako dolgo nazaj so avtomobili kitajskih znamk naleteli na precej negativen odziv. A zdaj se razmere spreminjajo, znamka BYD bo prek Danske širila svojo mrežo v Evropi.