Kot poudarjajo pri Stellantisu, so se za ta korak odločili zaradi izgub, ki jih je prinašalo sodelovanje. Proizvodnja jeepov za kitajski trg je stekla že leta 2010, v prvi letošnji polovici leta pa so izgube znašale skoraj 300 milijonov evrov.
Na drugi strani pa kot enega izmed vzrokov pretrganja sodelovanja poznavalci vidijo tudi v tem, da je Stellantisu spodletel prevzem večinskega deleža v partnerstvu z GAC. Stellantis je želel 75-odstotno lastništvo v tem partnerstvu, a so se tem načrtom postavili po robu pri GAC.
»Znamka Jeep bo še naprej krepila svojo navzočnost na kitajskem trgu, in to predvsem z razširjeno ponudbo električnih modelov iz uvoza. S tem bo še presegla pričakovanja kitajskih kupcev,« so povedali pri Stellantisu.Vsemu trudu in vlaganjem navkljub pa je bila Kitajska za Stellantis ena izmed njihovih šibkih globalnih točk. Skupina ima namreč tam manj kot enoodstotni tržni delež.