Stellantis odpušča v Italiji, elektrifikacija bi lahko odnesla 500 tisoč služb
Avtomobilska skupina Stellantis, ki združuje 16 znamk, bo v dogovoru s sindikati v Italiji zaprla še dodatnih 1.820 delovnih mest. Prehod na električno mobilnost bi lahko samo v avtomobilski industriji ogrozil več 500 tisoč delovnih mest.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Pogoji odpuščanja Stellantisa: delavci v proizvodnji, ki imajo manj kot štiri leta do upokojitve in ki se bodo strinjali z odpustitvijo, bodo dobili najmanj 55 tisoč evrov, če bodo podjetje zapustili do konca septembra, pa še dodatnih 20 tisoč. Delavci v pisarnah in srednja uprava pa bodo dobili tudi možnost preselitve na novo delovno mesto.
Foto: alessandro altavilla
V nadaljevanju:
V Italiji je v okviru Stellantisa trenutno zaposlenih več kot 49 tisoč ljudi, v letu dni pa bodo odpustili 1.820 sodelavcev. Odpuščanja naj bi potekala na osnovi prostovoljnih odhodov, višina...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Konec leta naj bi se avtomobilski koncern Stellantis umaknil iz lobistične skupine evropskega avtomobilskega združenja ACEA in se z izzivi v prihodnje spopadal samostojno.
Avtomobilska skupina Stellantis, pod katero sodi tudi znamka Jeep, je nehala sodelovati s kitajskim proizvajalcem GAC. Z njim je sicer od leta 2010 sodelovala pri proizvodnji vozil znamke Jeep za kitajski trg.
Po besedah analitske hiše LMC se bodo dobave avtomobilov letos zmanjšale za šest odstotkov. To je precejšnja sprememba od januarske napovedi LMC, ki je predvidela devetodstotno rast.
Odločitvi o prepovedi naftnih avtomobilov do leta 2035 nasprotuje vse več držav in delov industrije, številni pozivajo k umirjeni razpravi in predložitvi argumentov ter pripravi natančnejših načrtov prehoda na elektriko; na drugi strani nekatere znamke odločitev podpirajo in se pripravljajo na povsem električno prodajno paleto
Predlog organizacije Transport & environment o strožjih ciljih izpustov v prometu je za las izgubil podporo v evropskem parlamentu. Zavrnile so ga predvsem vlade vzhodnoevropskih držav.