Toyota je leta 1994 dobesedno šokirala avtomobilski svet s prvim pravim SUV RAV4 v malo »hecni« podobi zelo športnega mini terenca dolžine le 3,7 metra oziroma manj od današnjega yarisa. Sprva je bil na voljo le s tremi vrati, čokato obliko, tudi kot kabriolet. Čeprav so ga pri Toyoti poslali na asfalt, je imel stalni štirikolesni pogon. Leta 1994 je prepričal 53 tisoč kupcev, leta 2019 že skoraj milijon, v 28 letih pa že več kot deset milijonov.
RAV4 je bil s prvimi tremi generacijami še precej »ljudski«, s četrto pa so naredili korak naprej in avtomobil popeljali v bolj premijski svet. Peta generacija je to seveda nadaljevala v letu 2018, zdaj pa je prišla na vrsto tudi prenova.
Pri pogonskih sklopih se sicer veliko ni spremenilo, pri Toyoti še vedno stavijo na klasični in priključni hibrid, zato pa bo avtomobil dobil povsem nov multimedijski sistem, prilagodljiv digitalni števec in izboljšane funkcije varnostnega paketa Toyota Safety Sense. Novi RAV4 bo tudi opremljen z multimedijskim sistemom zadnje generacije z 10,5-palčnim zaslonom.
Pri Toyoti dodajajo, da bo možno z novim RAV4 komunicirati na različne načine. Med drugim bodo avtomobil opremili z glasovnim asistentom, ki se odziva na govorne zahteve za prilagoditev klimatske naprave, izbiro multimedijskih možnosti, opravljanje telefonskih klicev ali za odpiranje in zapiranje oken. Voznik ga bo sprožil z ukazom »Hej, Toyota«.
Proizvodnja prenovljenega modela za evropski trg se bo začela v tretjem četrtletju 2023.