Posebneža, ki zmore 1.470 kilovatov (dva tisoč konjskih moči), so predstavili v okviru festivala hitrosti v Goodwoodu. Tega supervana, takšno je njegovo uradno ime, poganjajo štirje elektromotorji, vsak za eno kolo, energijo pa črpajo iz vodno hlajene baterije z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur. Do sto kilometrov na uro pospeši v vsega dveh sekundah.
Karoserijo e-transita so morali seveda prilagoditi temu pogonu in iz dostavnika narediti čistokrvni dirkalnik. Zato je opremljen z varnostno kletko, ki jo je potrdil FIA, ter dvema dirkaškima sedežema. Voznik ima na voljo tudi sistem za nadzor zdrsa koles, sistem za optimalno speljevanje in omejevalnik hitrosti za vožnjo skozi bokse. Kot sodobni dirkalniki ima tudi supervan tristopenjski sistem regeneracije baterije.
Konceptni e-transit so razvili pri Fordu Performance v sodelovanju z avstrijskim specialistom za električne reli in dirkaške avtomobile Stard. Zunanjost pa so določili pri Fordovem oddelku za dizajn v nemškem Kölnu.