Znamka DS uteleša več kot le prevozno sredstvo. Že v preteklosti so njihovi avtomobili (kot samostojna znamka nastopajo od leta 2014) in seveda modeli s tem imenom (znan je DS iz leta 1955) pomenili vrh ponudbe na tehničnem in oblikovnem področju. Tudi s križancem DS7 ni nič drugače, v novi različici so ga naredili še bolj nenavadnega in tudi bolj prestižnega.
Materiali v notranjosti za več prestiža
Tako so se oblikovalci posebej potrudili in izbrali prestižnejše materiale, pri tem pa niso pozabili na celostno podobo. Avtomobil zdaj deluje bolj ostro, popolnoma so prenovili sprednji del, kjer so drugačne tudi sprednje luči. Te so z novimi usločenimi žarometi avtomobil še bolj približale visoki francoski modi.
To se še bolj izkaže v notranjosti. Tukaj so, tako kot se za »modni Pariz« spodobi, posebno pozornost namenili izbiri in obdelavi materiala in ustvarili celo različne notranje ambiente, da si vsak kupec izbere svojega. Najbolj prefinjena izvedenka DS7 je različica opera, za katero je napa usnje na voljo v črni ali sivi barvi. Na armaturni plošči in vratnih ploščah so odslej na voljo dekorativni elementi iz nape z novim drapiranim učinkom. Na tej površini ni nobenih šivov ali spojev. Kupec lahko izbere tudi biserne šive, volan v zrnastem usnju in še bi lahko naštevali.
»Z novim DS7 želimo še poudariti potovanje po francosko. To se najbolj izraža v kombinacijah notranjosti in izbiri materialov, vse pa dopolnjujejo še udobno podvozje in zmogljivi pogonski sklopi,« pa je dodala Agnes Tesson Faget, direktorica produkta.
Niso pozabili na dizelski motor
Pri pogonskih sklopih so DS7 namenili tudi tri priključne hibride z močmi od 165 kilovatov (225 konjskih moči) do 265 kilovatov (360 konjskih moči). Z novo baterijo zmogljivosti 14,2 kilovatne ure lahko le na elektriko prevozi od 60 do 80 kilometrov. Niso pa pozabili na dizelski pogon, kar je danes vse bolj redkost. Motor serije blueHDi zmore 96 kilovatov (130 konjskih moči), le za neevropske trge pa so DS7 namenili še bencinski motor s tremi močmi, od 96 do 165 kilovatov (od 130 do 225 konjskih moči).
Pri DS radi poudarjajo »francoskost« znamke in avtomobilov, torej ne preseneča, da ga izdelujejo v tovarni v Mulhousu v Franciji, in sicer za vse trge. Le za kitajske kupce nastaja v njihovi tovarni v Šenzenu. Prva naročila za novi DS7 bodo začeli sprejemati letos poleti, v prodajne salone pa bo zapeljal septembra.