Limuzina iz Ingolstadta in slovenski direktorji, ki so jo postavili na prestol
Na testnem dnevu menedžerske žirije je elektrika bila boj z bencinom in dizlom, poleg tega pa se je z lanskim zmagovalcem spoprijel osveženi audi A8 in slavil zmago
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
Audi A8 si je zmago pripeljal na testnem dnevu žirije menedžerski avto leta. Na cestah iz Ljubljane do Vranskega in na poligonu AMZS Centra varne vožnje na Vranskem je navdušil sedemčlansko žirijo slovenskih direktorjev, ki je pohvalila ravno pravo razmerje med luksuzom, dinamiko in varnostjo. Na koncu si je, z enakim številom točk kot mercedes S, pripeljal zmago in naziv managerski avto leta 2022. Tudi zaradi cene, ki se v časih inflacije ni dvignila. V primerjavi z letom 2017 je novi A8 celo cenejši za deset tisočakov.
Foto: Jure Makovec
Letošnji, že 18. izbor Poslovni avto leta je znova postregel z najprestižnejšo kategorijo managerski avto. Letos je najboljše avtomobile ocenjevalo sedem slovenskih direktorjev. Kaj menijo o elektriki, kaj o kandidatih in zakaj so na vrh postavili audija A8?
Letošnji finale kategorije managerski avto leta je pripadel zanimivim finalistom. Med najboljših pet so se po naši oceni uvrstili lanski zmagovalec mercedes-benz razreda S, osveženi audi A8, ki je v izbor zapeljal kot zadnji, tako rekoč zadnji hip, prestižni francoz DS9 in dva popolnoma električna avtomobila, BMW iX in audi e-tron GT.
Direktorji, ki so letos sedli za volan
Za volan omenjenih prestižnežev pa so sedli Mitja Feri, član uprave Generali Zavarovalnice, Andrej Tavčar, vodja kadrovske službe za regijo EMEA pri IBM, Jani Jurkošek, glavni direktor Štore Steela, Martin Železnik, direktor Prime Audita, Matjaž Čemažar, predsednik uprave Domela, Dragan Gojkovič, direktor družbe Sibo G, in Igor Jarc, direktor Cablexa.
Kako so jih preizkušali?
Slovenski direktorji so se na jutranji start v Tacen pripeljali s klasičnimi limuzinami ali SUV, le Igor Jarc se je pripeljal na elektriko – s teslo model 3. Na poti do Vranskega so avtomobile preizkušali na običajnih cestah, premerili udobje, delovanje asistenčnih sistemov, porabo, odzivnost strojev in delovanje tehnike. V AMZS Centru varne vožnje pa so orjake postavili še v nestabilne razmere drsne plošče, drsečega zavoja, z njimi na polno zavirali, slalomirali med stožci in na ravnini iz strojev iztisnili vse, kar zmorejo.
Zabava s 660 konji
Na koncu so za zabavo sedli še za volan 320 tisoč evrov vrednega lamborghinija urusa, ki ga je na dogodek pripeljal Autobroker, ter ga pognali po ravnini in med stožci. Štirilitrski V8 z dvema turbopolnilnikoma je hropel in grmel po grobem asfaltu, vselej umirjen AMZS inštruktor Manuel Pungartnik pa si je obraz oblekel v resnobo in zaskrbljenost, ko so direktorji do konca gnali 660-konjskega orjaka. Vsi so bili hitri, a najhitreje so krog odpeljali Martin Železnik (na sredini), Andrej Tavčar (desno) in Mitja Feri (levo). Za Železnika je Pungartnik povedal, da je peljal blizu popolnosti.
Kaj so spoznali na testnem dnevu, kako so glasovali in kaj menijo o elektriki? Sprva so bili do elektrike zadržani, saj baterije in predvsem časi polnjenja še niso primerni za razdalje, ki jih opravljajo s službenimi avtomobili, in za stalno časovno stisko, s katero se soočajo. Prepričan je bil le Igor Jarc, ki se je pred nekaj leti iz dizelske limuzine presedel v električno. Z njo kroži med svojimi podjetji v Bosni in Srbiji, z dolgimi razdaljami nima težav. Električna tesla 3 pa ga bo v petih letih stala 15 tisočakov manj kot dizelski peugeot 508, ki ga je imel v preteklosti.
Na podlagi debate sem pričakoval premoč klasičnih pogonov v mercedesu S, audiju A8 in DS9, ki stavi na priključni hibrid. BMW iX in audi e-tron, meni izjemna avtomobila, sta se mi kar malo zasmilila. Morda njun čas res še ni prišel, je sporočal klepet s člani žirije.
Zgodilo se je skoraj obratno. Na prvo mesto je sicer zapeljal klasični, dizelski oziroma bencinski audi A8.
Kaj so o letošnjih finalistih še povedali člani žirije:
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
V naelektrenem ozračju gradu Bogenšperk je včeraj zvečer slavila elektrika, pomembno vlogo pa je še vedno odigrala bencinsko/dizelska klasika. Razkrivamo letošnje zmagovalce izbora poslovni avto leta.
Elektrika je najbolj učinkovit pogon, nikakor pa ni edina pot v trajnostno mobilnost, temveč šele njen začetek, je prepričan vodja zunanjega oblikovanja BMW Domagoj Dukec.
Serija 2 je eden cenovno najbolj dostopnih avtomobilov z bavarsko značko in tudi najbolj prodajan model v Sloveniji. Kakšen je med Slovenci najbolj priljubljen BMW?
Konec januarja so paradni projekt računalniške uporabe velikih količin podatkov in umetne inteligence pri IBM prodali za le majhen del tega, kar so vanj vložili.