Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Slovenski krst za karavanskega leva

Peugeot 308 s karavanskim zadkom ohranja zanimivo obliko in prinaša več prostorskih litrov. Kakšne so cene in čakalne dobe?

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
13.05.2022 09:25
Čas branja: 4 min

Avtomobilski svet se je v vseh segmentih zapodil v športne terence. Karavani v C-segmentu so zato v zadnjih letih nenehno izgubljali tržni delež. Zadnje leto pa se je upad umiril in delež stabiliziral. V tej noriji, kot kaže, še ostaja skupina racionalnih kupcev, ki še vedno želi klasične avtomobile. Morda bodo vsi tisti, za katere so limuzine premalo praktične in kombilimuzine premalo prostorne, pravo vozilo našli v karavanu. Pri Peugeotu so za takšne pripravili karavansko različico 308 SW, ki je pred dnevi zapeljala na slovenski trg.

Najnovejša zadnjica Peugeota

Naloga oblikovalcev je bila, da ohranijo zanimive linije in zmanjšajo zračni upor. Vetrobransko steklo je zato bolj nagnjeno in pomaknjeno nazaj. Francozi niso le podaljšali zadnjega previsa, daljša je tudi medosna razdalja. 308 SW je v medosju daljši slabih šest centimetrov, zadnji previs pa še za dodatnih 21 centimetrov. Prtljažnik je zato 196 litrov večji kot v kombilimuzini in meri 608 litrov. Naslonjala zadnjih sedežev so deljiva v razmerju 40 : 20 : 40. Ročice za njihovo zlaganje so namestili v kabino in prtljažnik. Pri preklopljenih zadnjih naslonjalih se prostornina poveča na 1.634 litrov.

V tem primeru je vanj mogoče položiti predmete dolžine 1,85 metra. V prtljažnem prostoru so 12-voltna vtičnica in dve odlagalni mreži. V bencinskih in dizelskih različicah je prtljažni rolo mogoče spraviti v predal pod prtljažnikom.

Kabina se s karavanskim zadkom ni spremenila. To pomeni visoko armaturno ploščo in i-cockpit postavitev armaturne plošče, kjer voznik merilnike spremlja nad volanskim obročem. V boljših paketih opreme digitalni merilniki podatke prikazujejo tridimenzionalno. Na sredini je serijski 10-palčni zaslon na dotik. Od opreme Allure so pod zaslonom še stikala i-toggles, na katerih voznik nastavi poljubno bližnjico. V vseh paketih opreme je serijska brezžična povezava z mobilnikom mirror screen. Kot še pravijo pri distributerju, se pri karavanski različici kupci radi odločajo za panoramsko strešno okno.

Električni leta 2023

Sprva bodo novega karavana poganjali bencinski in dizelski motorji ter priključna hibrida. Bencin je na voljo v jakostnih stopnjah 81 in 96 kilovatov (110 in 130 konjskih moči), dizel pa izključno s 96 kilovati. Znana priključna hibrida sistemske moči 132 (180) in 162 kilovatov (225 konjskih moči) lahko na elektriko prevozita do 60 kilometrov. V električnem načinu lahko avto doseže hitrost do 135 kilometrov na uro. Baterija s 12,4 kilovatne ure zmogljivosti je nameščena v dnu prtljažnika. Njegova prostornina je zato manjša za 60 litrov. Za 7,4-kilovatni polnilnik v vozilu je potrebno doplačilo 500 evrov. Prihodnje leto bo na trg prišla še električna različica.

Posebnosti pri dobavah ni

Karavanski 308 je od klasičnega dražji za približno 800 evrov. Z vstopnim bencinskim motorjem se v opremi active pack cene začnejo pri 22.280 evrih. Za najcenejšega dizla boste odšteli 24.320 evrov, za priključnega hibrida pa vsaj 35.620 evrov. V primeru financiranja 130-konjski bencinski SW stane 20.733 evrov, dizelski pa 21.854 evrov. Z bencinskim motorjem in bogatejšim paketom opreme allure pack ima ceno 23.203 evre, priključni hibrid z vstopno opremo active pack pa 33.303 evre. Letos jih nameravajo prodati 200, prihodnje leto pa 400. Lep delež jih bo z dizelskim motorjem. Pri dobavnih rokih posebnih težav ni, sporočajo. To pomeni med tremi in štirimi meseci čakalne dobe.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Električni avto je lahko zastonj!

Razvoj električnih avtomobilov je v zadnjih desetih letih doživel velik napredek, predvsem zaradi preteklih ovir, ki jih je povzročila...

FINANCE
Avto
Peugeot je z novim 408 obudil in spremenil razred fastbackov
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot je z novim 408 obudil in spremenil razred fastbackov

Peugeot 408 je križanec različnih avtomobilskih razredov, v praksi pa prinaša elegantne obline privzdignjene karoserije, precejšnje mere (dolg je 4,69 metra) in veliko uporabnosti. Cenovno se bo umestil med modela 308 in 3008, pri nas pa bo prihodnje leto.

FINANCE
Avto
S svežino proti tržnim trendom
Avto
AvtoMiloš Milač S svežino proti tržnim trendom

Kandidat za službeni avto leta 2022: peugeot 308

FINANCE
Avto
Prepričljivi rjoveči lev
Avto
AvtoUroš Božin Prepričljivi rjoveči lev

Sredi marca me je na testu prijetno presenetil in v zadrego spravil peugeot 308. Atraktiven in moderen ter danes tudi cenovno prilagojen času.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
PMM
Francoska klasika z digitalno in hibridno nadgradnjo
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Francoska klasika z digitalno in hibridno nadgradnjo 1

Peugeot je pri nas predstavil po zasnovi klasičen model 308, ki ohranja tradicijo petvratnih kombilimuzin, nadgrajuje pa jo z digitalizacijo in učinkovitim, tudi hibridnim pogonom.

FINANCE
Avto
Prišel pozno, a vztraja pri prestižu in tudi naftni ponudbi
Avto
AvtoAndraž Zupančič Prišel pozno, a vztraja pri prestižu in tudi naftni ponudbi 1

Citroën je s prenovo modela C5 aircross novemu oblikovalskemu jeziku prilagodil še en model, ki je v preteklosti, tako pri Citroënu, naletel na dober odziv kupcev. Novinec prinaša dodano vrednost na več področjih, tudi na cenovnem.

FINANCE
Avto
Analiza: kakšen je profil slovenskega kupca električnega avta
Avto
AvtoPaskal Ažman Analiza: kakšen je profil slovenskega kupca električnega avta 9

Povprečna starost kupcev novih vozil v Sloveniji je 56 let. V primerjavi s kupci novih vozil z motorjem z notranjim zgorevanjem so kupci novih električnih vozil v povprečju skoraj sedem let mlajši

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.