Razred menedžerskih oziroma direktorskih limuzin je danes diametralno nasprotje tistemu pred denimo desetimi leti. Limuzine so sicer ostale statusni simbol elegance, udobja, tudi voznih lastnosti. V ta razred pa so leta vztrajno vozili in tudi prodrli luksuzni terenci, v zadnjem času pa še novi pogoni, ki so nujni za doseganje okoljskih ciljev in izogibanje kaznim.
Klasičen dizelski motor je danes prej izjema kot pravilo. Njihova ponudba se je pri prestižnih znamkah skrčila na en ali dva motorja, pa še ti so opremljeni vsaj z mehkohibridno tehnologijo, ki zmanjšuje izpuste. Na pohodu so priključni hibridi – predvsem šestvaljni motorji, povezani z električnim motorjem. Nov trend pa postajajo popolnoma električno gnani luksuzni avtomobili s težkim baterijskim sklopom med kolesi, dosegi 400, 500 ali celo 600 kilometrov po uradnem ciklu meritev WLTP in maso okoli 2,5 tone ali celo več.
Kako jih bodo sprejeli najbolj zahtevni kupci, v tem trenutku še ni jasno. Jasno pa je, da kmalu ne bodo več imeli druge izbire. Dober kazalnik je bil tudi glas letošnje menedžerske žirije, ki je 4. maja izbirala med klasičnima mercedesom S in audijem A8, priključnohibridnim DS9 in popolnoma električnima BMW iX in audijem e-tron GT.
Lahko vam zaupamo, da so na prvo mesto postavili dizelsko limuzino, na drugo pa dva električna kandidata.