Audi je v razred velikih zapeljal med zadnjimi, zato se je z modeli V8 in pozneje A8 še toliko bolj trudil z uvajanjem inovacij – denimo štirikolesnega pogona, popolnoma aluminijaste karoserije, v zadnji generaciji pa postaja najbolj digitalizirana in na področju avtonomne vožnje najbolj napredna limuzina tega razreda.
Limuzina precej klasičnih potez in zajetnih mer (dolžina med 5,17 in 5,3 metra) v novi generaciji nastopa s skoraj popolno digitalizacijo armaturne plošče, saj klasične merilnike in stikala zamenjujejo zasloni na dotik.
Po treh letih je doživel prenovo, ki se je dotaknila maske hladilnika. Ta je večja in širša in ima več kroma. Nekoliko drugače so oblikovani odbijači, novi so ohišja ter grafika prednjih in zadnjih luči. V kabini je A8 dobil zadnjo različico digitalne instrumentne plošče.
Nadgradnja klasičnega, a zelo učinkovitega šestvaljnega turbodizla z 210 kilovati pa je 48-voltno električno omrežje z litij-ionsko baterijo, ki tvori mehek hibrid. Med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro se motor ob spuščenem plinu izključi za 40 sekund.
Še ena zanimivost. A8 50 TDI je danes deset tisoč evrov cenejši kot pred tremi leti, ko smo za luksuzne avte še plačevali luksuzni davek. Trendu podražitev se je torej izognil in stane precej manj kot tekmeci.