Korejci so po predstavitvi prenovljene kone posodobili še električno. Zaradi dobrega razmerja med dosegom in ceno so jih od leta 2018 prodali več kot 120 tisoč.
Električna se od prenovljene konvencionalne kone razlikuje po maski, saj nima zračnih odprtin. Odbijač je za boljšo aerodinamiko dobil novi zračni reži, ki zrak usmerjata stran od koles. Polnilno mesto ostaja spredaj. Še manj sprememb je v primerjavi s klasično prenovljeno kono na zadku. Novi so žarometi, ki bedijo nad zadnjim odbijačem. Z novimi oblikovalskimi novostmi se je podaljšala za 25 milimetrov. Na voljo je devet novih barv karoserije.
Največja novost v kabini je 10,25-palčni zaslon pred voznikom, osrednji multimedijski zaslon na dotik v osnovi meri osem, za doplačilo pa 10,25 palca. Novost je sistem Bluelink, ki uporabniku omogoča upravljanje avtomobila na daljavo prek pametnega telefona.
Nadgradili so pet asistenčnih sistemov. Tehnični del je bil že pred prenovo zelo konkurenčen, zato po zmogljivostih, dosegu in porabi ostaja nespremenjen. To pomeni, da sta še vedno na izbiro dve različici z baterijo zmogljivosti 39,2 ali 64 kilovatnih ur. Poganjata ju elektromotorja s sto (136) oziroma 150 kilovati (204 konji). Prva med polnjenji po merilnem ciklu WLTP prevozi 305, zmogljivejša pa 484 kilometrov.