Ioniq 5 se je uvrstil v finale poslovne kategorije. Poleg tega je tudi med prvimi petimi v električni kategoriji, zato v tem zapisu predstavljamo predvsem njegove tehnične posebnosti, povezane s tem področjem.
Na voljo bo z baterijama zmogljivosti 58 ali 72,6 kilovatne ure, z zadnjim ali štirikolesnim pogonom. Najbolj smiselna se zdi izbira večje baterije in zadnjega pogona, ta ponuja 481 kilometrov dosega.
Ioniq je tehnično poseben po električni infrastrukturi. Tako kot porsche taycan in audi E-tron GT se lahko pohvali z 800-voltno arhitekturo, kar pomeni, da bo na ustreznih polnilnicah maksimalna moč polnjenja do 350 kilovatov. V tem primeru bo v petih minutah dodanih za sto kilometrov dosega, baterija pa bo od 10- do 80-odstotno napolnjena v 18 minutah.
Avto je opremljen s sistemom vehicle-to-load, ki omogoča napajanje zunanjih porabnikov z napetostjo 110 ali 220 voltov. Vtičnica pod zadnjo klopjo in ob polnilnem mestu bo ponujala moč do 3,6 kilovata in tudi polnjenje drugega (električnega) avtomobila.
Streho bo mogoče opremiti s solarnimi celicami s skupno močjo 205 vatov, ki so na testiranju v južni Evropi letno zagotovile do dva tisoč dodatnih kilometrov dosega.
Cena je z 51 tisočaki za dobro opremljeno različico premium ugodna. Treba je omeniti, da se ioniq 5 od septembra lani, ko je prišel na trg, ni podražil niti za cent. To je danes redkost.