Španska premijska znamka Cupra, ki sodi pod Seatovo streho, je izdelala prvi električni model born. Ta je soroden, a še zdaleč ne enak VW ID.3, čeprav sta njuni ceni poravnani.
Cupra born je zasnovana na temelju skupine Volkswagen MEB z osnovnim pogonom zadaj. To pomeni tudi kompaktno dolžino (v tem primeru 4,32 metra oziroma šest centimetrov več kot ID.3), 2,76 metra med kolesi, kamor sodijo baterije uporabne zmogljivosti do 77 kilovatnih ur, in električni motor, ki je v bornu na voljo v treh zmogljivostnih izvedenkah: s 110, 150 in 170 kilovati. Zadnja pripada nadgradnji programske opreme e-boost, ki poskrbi, da born z baterijo 58 kilovatnih ur do stotice poskoči v le 6,6 sekunde.
Španski temperament borna je sicer, ne glede na različico, opazen na vsakem koraku. Denimo pri oblikovanju športnega in nekoliko privzdignjenega petvratnika, ki se baha z agresivnim prednjim delom, ostrimi robovi karoserije, poudarjenimi pragovi in zadkom s pečatom LED-žarometov, ki se raztezajo po njegovi celotni širini, in difuzorjem, ki spominja na zelo športne avtomobile.
Kabina je sicer prostornejša od podobno velike cupre leon, kar je prednost namensko električne zasnove in daljše medosne razdalje. Potniki v bornu sedijo osem centimetrov višje, streha pa je za deset centimetrov višja kot v leonu. Veliko prostora je tudi na zadnjih sedežih. A le, ko gre za kolena. Streha se precej hitro spušča in hitro zmoti višje potnike. V prtljažnik gre 385 litrov prtljage, pet več kot v leonu.
Cena cupre born z baterijo zmogljivosti 58 kilovatnih ur in 150 kilovati moči ter dosegom 417 kilometrov je 38.415 evrov.