BMW iX ni tipičen BMW. Je umirjen, zelo bivalen, nič kaj športen, čeprav je izjemno močan. Ni utesnjen z visoko sredinsko konzolo, k vozniku obrnjeno armaturo, stransko obrobljenimi sedeži.
V kabini je prostora za pet ljudi. Ker gre za električno zasnovo, ni kardanske gredi, kar pomeni več prostora za potnike na sprednjih in zadnjih sedežih. Kabina je zasnovana minimalistično. Zvočniki, zračniki in projicirni zaslon so skoraj neopazno integrirani v površine, ki jih pokrivajo naravni in reciklirani materiali. Volan je šesterokotne oblike.
Osrednji del dogajanja je na ukrivljenem zaslonu. Ta je razdeljen na 14,9-palčni prikazovalnik merilnikov pred voznikom in 12,3-palčni osrednji zaslon, oba pa upravljamo z novim operacijskim sistemom BMW 8. Prilagojen je besedni komunikaciji in asistentu. Upravljamo še vedno z vrtljivim stikalom med sedežema.
Izbirati je mogoče med različicama xDrive40 in xDrive50. Obe poganjata dva elektromotorja. Prvi zmore 240 kilovatov oziroma 326 konjskih moči in ima baterijo neto zmogljivosti 71 kilovatnih ur. To bo dovolj za doseg do 425 kilometrov. Zmogljivejša izvedba bo imela 385 kilovatov (523 konjskih moči) in baterijo neto zmogljivosti 105,2 kilovatne ure ter doseg do 630 kilometrov.