BMW i4 se je skupaj z dizelskim oziroma bencinskim bratom 4 gran coupe uvrstil že v finale poslovne kategorije. V električni pa i4 nastopa samostojno, zato poudarjamo njegove električne posebnosti in stroškovne prednosti.
Srce osnovnega i4 eDrive 40 je baterija neto zmogljivosti 80,7 kilovatne ure, ki je vgrajena med obe premi. Po ciklu WLTP omogoča kar 590-kilometrski doseg. K tej številki pa veliko pripomore tudi ugodna aerodinamika. Baterija ima sicer več kot 500 kilogramov, zato poveča maso avtomobila na 2,2 tone, krepko pa ob tem tudi zniža težišče.
Osnovni i4 eDrive 40 namreč stane 57.650 evrov oziroma ob upoštevanju subvencije Eko sklada 53.150 evrov. To je le 600 evrov več kot dizelski BMW 420d gran coupe oziroma skoraj dva tisočaka manj kot bencinski 430i gran coupe. Oba imata precej skromnejšo konjenico pod sprednjim pokrovom, a je njuna uporaba enostavnejša, saj vozita na dizel oziroma bencin.
Če i4 kupite na podjetje, se sicer morate posloviti od subvencije Eko sklada. Hkrati pa se lahko poslovite tudi od bonitete za uporabo službenega avtomobila, ki pri 420d seže do 983 evrov na mesec (znesek bremenitve bruto plače) oziroma pri 430i do 1.030 evrov na mesec. Pri službenem i4 si ob tem lahko odbijete DDV, v celoti ali delno glede na delež zasebnih voženj. Če bo avto le služben, to pri i4 eDrive 40 pomeni kar 10.395 evrov prihranka.