Mercedes-Benz razreda S si je lani privozil zmago v kategoriji managerski avto leta. Letos se bo spopadel z dvema električnima finalistoma, osveženim audijem A8 in dostopnim francozom DS9? Morda ima ob tem srečo, da se ne bo spopadel z električnim bratom – EQS.
In kaj lahko povemo o najprestižnejšem mercedesu? Limuzino še vedno klasičnih, čistih in elegantnih oblin ter rekordne aerodinamike (količnik zračnega upora je le 0,22) boste najpogosteje videli v dolgi, 5,29-metrski različici, redkeje pa v krajši, 5,18-metrski.
V kabini bo marsikoga pričakal šok. Mercedes-benz S je postal avto zaslonov oziroma tablic konkretnih mer. Pred voznikom je 12,3-palčna ležeča tablica z oznako kombi instrument, sredinsko konzolo pa je v celoti zamenjala pokončna 12,8-palčna tablica, ki izvaja vse ukaze v avtomobilu.
Prednja sedeža imata vsak po 18 motorčkov, ločen sedalni del od naslonskega, masažno funkcijo in program energizing, ki masažo z namenom sprostitve poveže s primerno glasbo in osvetlitvijo – v več različnih programih. Zadnji sedeži imajo pet različnih izvedb, med njimi tudi z ogrevanimi blazinicami za glavo.
Vmesnik MBUX, ki uboga govorne ukaze in geste, je zdaj na voljo za vsakega potnika posebej. Med drugim zna tudi povezati vaš telefon s sistemom bluetooth, prepoznati posamezne glasove in – če imate pametni dom – upravljati naprave v hiši.