Po e-tronu in e-tronu sportbacku je Audi na elektriko priklopil še športno limuzino e-tron GT.
Oblikovalcem e-trona GT je koncept iz leta 2018 brez opaznih sprememb uspelo pripeljati na ceste. V notranjosti niso pretiravali z ekrani. Ob digitalnih merilnikih pred voznikom je na sredini armaturne plošče še osrednji ekran. Drugi zaslon so tu zamenjala mehanična stikala. Kokpit je glede na zunanjost oblikovan klasično. Na izbiro bo kabina brez usnja, prekrita z recikliranim materialom.
E-tron GT je zgrajen na 800-voltni arhitekturi, ki v idealnih razmerah omogoča polnjenje z močjo do 270 kilovatov oziroma 80-odstotno napolnjenost baterije v 23 minutah.
Litij-ionska baterija ima neto zmogljivostjo 86 oziroma 93 bruto kilovatnih ur. Vstopni e-tron GT naj bi z enim polnjenjem prevozil več kot 488 kilometrov po merilnem ciklu WLTP. GT ima električni štirikolesni pogon s po enim sinhronskim motorjem na sprednji in zadnji premi, na zadnji premi je še dvostopenjski menjalnik.
Vstopni model e-tron GT quattro ima sprednji motor s 175 kilovati, zadnji pa 320. Skupna moč s funkcijo overboost je 390 kilovatov (530 konjskih) moči in 630 newtonmetrov navora.
Do stotice pospeši v 4,1 sekunde, največja hitrost pa je omejena na 245 kilometrov na uro. Izjemne številke ob upoštevanju, da je masa praznega vozila približno 2,3 tone.