Audija Q4 e-tron smo na splošno opisali že kot finalista poslovne kategorije. Prebil se je tudi v finale električne, zato v tem zapisu bolj podrobno o njegovih tehničnih lastnostih, dosegu baterije, časih polnjenja in stroških.
Zasnovan je na osnovi MEB, kar med drugim pomeni, da nima sredinskega grebena in da ima med kolesi kar 2,76 metra dolžine, ki jo potrebuje za namestitev baterije neto kapacitete 77 kilovatnih ur.
Doseg, ki ga omogoča baterija, je uradno 515 kilometrov. Polnjenje z izmeničnim tokom poteka z močjo 11 kilovatov, kar pomeni okoli osem ur za polno baterijo. Na hitrih DC-polnilnicah boste Q4 e-trona lahko polnili z močjo do 125 kilovatov. Za polnjenje od deset do 80 odstotkov zmogljivosti boste porabili pol ure, na najbolj pogostih 50-kilovatnih polnilnicah pa 71 minut.
Cena Q4 e-trona je visoka kot pri drugih električnih avtih. Tudi višja od tehnično sorodnih bratrancev, a vseeno ugodna glede na premijski razred, kamor sodi Q4 e-tron. Q4 e-tron 40 z močnejšim motorjem (s 150 kilovati oziroma 204 konjskimi močmi) in večjo baterijo stane slabih 53 tisočakov, kar pomeni dobrih 48 tisočakov, ko vam Eko sklad vrne 4.500 evrov nepovratnih sredstev. Podjetja se bodo odpovedala subvenciji. Poračunala pa si bodo lahko DDV v višini do 9.519 evrov.