V Münchnu so leta 2019, po 20 letih počivanja, oživili serijo 8. Zdaj je na vrsto prišla pomladitev. Spremembe so majhne, nekateri jih morda niti ne bodo opazili. K sreči nespremenjeni ostajata ledvici, ki nista zrasli prek vseh meja. Spremenili so obliko letev v ledvicah, ki so bolj oglate.
Serija 8 je v vseh treh karoserijskih oblikah dobila paket M Sport. Ta prinaša bolj mišičast odbijač, difuzor in 19-palčna platišča z nadgrajenimi zavorami in zavornimi čeljustmi v modri barvi. Osemvaljni model na obrazu krasijo nižji usmerjevalnik zraka, športna ohišja ogledal, ki so bila pred tem rezervirana za različico M8, oznaka M na zračnih režah ledvice, spojler in difuzor v temno kovinski barvi. Serijska sta 20-palčna obutev in diferencial M Sport.
Spremembe pri M8 so omejene na barve in novo obliko 20-palčnih platišč. Serijsko so pri M8 LED-žarometi zdaj dobili vstavke M Shadowline, ki žaromet potemnijo. M8 je mogoče opremiti še s školjkastimi karbonskimi sedeži, ki so jih prvič ponudili v M3 in M4.
Največja novost v notranjosti vseh osmic je osrednji zaslon, ki je zrasel z 10,25 na 12,3 palca. Osmice s šestvaljnimi motorji so spredaj serijsko opremljene s športnimi sedeži. Da ledvice tudi brez povečanja izstopijo, bo poskrbela osvetlitev, kakršno so prvič predstavili na seriji X6. Ambientalna LED-osvetlitev je del svetlobnega paketa Iconic Glow. Prižge se ob odprtju vrat in jo je mogoče ročno izključiti.
Motorna ponudba ostaja nespremenjena. Bavarsko sveto trojico – kupeja, kabrioleta in gran coupeja – bo mogoče opremiti s šest- in osemvaljnimi motorji. Vstopna točka sta dizelski 840d in bencinski 840i z 250 oziroma 245 kilovati. Stopnico višje bobni 4,4-litrski osemvaljnik s 390 kilovati in oznako M850i. Na vrhu sameva močnejša različica osemvaljnika s 460 kilovati. Pri M8 več ni treba doplačevati za nadgradnjo competition, saj je v ponudbi le M8 competition. Na trg bodo zapeljali spomladi. Začetna cena v Sloveniji za serijo 8 kupe bo 102.450 evrov.