V Sloveniji se premierno predstavlja DS9 – globalni igralec z vrha ponudbe francoske prestižne znamke DS, ki obuja slavne čase francoskih petvratnih limuzin, kot so DS, XM in C6. Novinec v višji srednji razred prinaša ekstravaganco in razkošje, za pogon pa skrbijo le priključni hibridi.
Pri DS stavijo na zgodovino in bogato izročilo originalnega modela iz leta 1955, tako tudi največji DS9 tesno povezanost z zgodovino napoveduje z nekaterimi oblikovnimi potezami. Na skrajnih delih strehe sta tako nameščena okrasna stožca, stranska linija je elegantno padajoča, kljuke ugrezljive, posebnost so tudi tridimenzionalnimi LED-žarometi z vzorci biserov ter bočne letve v obliki sablje, ki so v tej obliki prvič prikazane na zunanjosti avtomobila.
Potniška kabina zaradi podaljšane medosne razdalje ponuja prostorsko razkošje tudi v zadnjem delu, sedeži niso le ogrevani, ampak tudi hlajeni, masaža pa bo lahko razvajala tudi uporabnika na zadnjih sedežih. Prtljažnik s prostornino 510 litrov je eden največjih v svojem razredu.
Poleg razkošja in udobja kupec lahko izbira med različnimi materiali in tematikami v kabini, ki so poimenovane po slavnih mestnih četrtih v Parizu. Paket bastille ali DS rivoli prinašata sedeže v zrnatem usnju, pri DS performance line je v ospredju alkantara v črni barvi, paket art rubis zaznamuje napa usnje, zanimivost paketa DS opera pa je dizajn paščka zapestne ure na sedežih.
Pri motorjih boste zaman iskali turbodizle, saj ponudbo predstavlja le 1,6-litrski turbobencinar z različnimi kombinacijami električnih motorjev (enega ali dveh) na zunanje polnjenje. Osnovna različica modela DS9 bo pri nas ponujala sistemsko moč 165 kilovatov (225 konjskih moči), na vrhu ponudbe pa bo priključni hibrid z 264 kilovati (360 konjskih moči), z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom. Baterija vselej ponuja zmogljivost 11,9 kilovatne ure, električni doseg po ciklu WLTP pa je od 40 do 50 kilometrov.