Sedli smo v BMW X5 na vodik in se z njim zapeljali po ulicah Münchna. X5 na čisto energijo se pelje kot električni, neslišno in po želji zelo odločno. Prihodnost je obetavna, a je še kar oddaljena.
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
BMW i hydrogen NEXT prototype je prepoznaven kot model X5 z 22-palčnimi kolesi in modrimi dodatki na karoseriji. Pod pločevino pa se skriva sodobna tehnologija gorivnih celic, ki iz vodika in zraka proizvajajo elektriko, ta pa poganja zadnji kolesni par. Prvi serijski X5 na vodik bodo v manjši seriji zgolj za preizkušanje pripravljeni konec leta 2022, kupci pa bodo nanj čakali vsaj do leta 2025.
Foto: Tom Kirkpatrick/BMW
V nadaljevanju:
BMW je letos začel preizkušanje zadnje generacije tehnologije gorivnih celic, ki iz vodika in zraka proizvajajo elektriko, potrebno za pogon električnega motorja. Sedli smo v BMW i hydrogen NEXT...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Trenutno stanje delno posega tudi v dolgoročno strategijo BMW, ko gre za oskrbo s surovinami za sestavne dele, zalogo vozil in odvisnost od valutnih tveganj. »Tako razburljivih časov v moji 30-letni karieri še ni bilo,« nam je v intervjuju zaupal Nicolas Peter, član uprave skupine BMW, odgovoren za finance
Za krmilom jubilejne izdaje BMW R NineT Urban G/S, retro roadsterja, ki združuje dediščino, samosvoj videz, visokokakovostno obdelavo in zabavne zmogljivosti. Seveda z mislijo na obvezno personalizacijo.
V tem trenutku ne načrtujemo splošnega dviga cen avtomobilov. To pa bo veljalo le, če cene surovin ne bodo bistveno poskočile, nam je v intervjuju pojasnil član uprave BMW Pieter Nota.