Šef VW, Herbert Diess: brez voznika v prometu že leta 2025
Avtonomni avtomobili bodo od leta 2030 prinašali velik del prihodkov, tehnologija pa bo delovala tudi v državah tretjega sveta, verjame prvi mož skupine Volkswagen Herbert Diess.
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
"Naši prihodki se bodo postopoma selili iz avtomobilov z motorji na notranje izgorevanje, na električne avtomobile, nato pa še na prodajo programske opreme in storitev. Leta 2030 bo posel s prodajo storitev velik že 1200 milijard evrov, to je denimo tretjina prodaje klasičnih in električnih avtomobilov. Skupni trg mobilnosti pa se bo od danes do leta 2030 povečal in dva tisoč na pet tisoč milijard evrov," je prepričan prvi mož skupine Volkswagen Herbert Diess, ki trdno verjame v avtonomno dobo vozil. Trg individualne mobilnosti, torej prodaja končnim kupcem, pa bo leta 2030 za Volkswagen še vedno pomenila 85 odstotkov prodaje vozil.
Foto: EYECATCHME.Photography
V nadaljevanju:
V Münchnu smo poklepetali s predsednikom uprave Volkswagna Herbertom Diessom in njegovim novim partnerjem na tem področju, Brianom Saleskyjem iz zagonskega podjetja Argo AI. Kakšno prihodnost...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Volkswagen razkriva za zdaj še koncept dostopnega električnega avtomobila, ki ga bo skupaj z baterijami izdeloval v Španiji. Na prednjem steklu boste lahko gledali filme.
Hidrijini rotorji in statorji bodo prodrli v vse avtomobile skupine Volkswagen, izdelane na osnovi MQB. Izpusti avtomobilov, opremljenih s tem sistemom, pa bodo manjši od trenutnih ciljnih vrednosti 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
V polnem letu bo na naše ceste zapeljalo okoli tisoč volkswagnov polov, poleg tega pa še okoli tri tisoč športnoterenskih volkswagnov T-roc, T-cross in taigo, ki prav tako sodijo v B-razred. To pomeni skoraj polovico prodaje te znamke v Sloveniji.
Prehod oziroma skok nemški avtomobilistov Volkswagen, BMW in Daimler v elektromobilnost se izkazuje za precej bolečega za dobavitelje, kaže raziskava nemških dobaviteljev avtoindustriji. Večina vodstvih delavcev dobaviteljev je presenečena nad hitrostjo elektrifikacije.
Odločitev avtomobilskih proizvajalcev, da suho zlato avtomobilske industrije – polprevodnike – najprej namenijo električnim avtom, odseva tudi na trgu. Njihove dobave so nekaj hitrejše kot pri dizelskih in bencinskih avtih, prodaja pa zato nekaj večja.