PMM

Šef VW, Herbert Diess: brez voznika v prometu že leta 2025

Avtonomni avtomobili bodo od leta 2030 prinašali velik del prihodkov, tehnologija pa bo delovala tudi v državah tretjega sveta, verjame prvi mož skupine Volkswagen Herbert Diess.

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

15.09.2021 20:30
Dopolnjeno: 17.09.2021 15:50
Čas branja: 3 min
Šef VW, Herbert Diess: brez voznika v prometu že leta 2025
"Naši prihodki se bodo postopoma selili iz avtomobilov z motorji na notranje izgorevanje, na električne avtomobile, nato pa še na prodajo programske opreme in storitev. Leta 2030 bo posel s prodajo storitev velik že 1200 milijard evrov, to je denimo tretjina prodaje klasičnih in električnih avtomobilov. Skupni trg mobilnosti pa se bo od danes do leta 2030 povečal in dva tisoč na pet tisoč milijard evrov," je prepričan prvi mož skupine Volkswagen Herbert Diess, ki trdno verjame v avtonomno dobo vozil. Trg individualne mobilnosti, torej prodaja končnim kupcem, pa bo leta 2030 za Volkswagen še vedno pomenila 85 odstotkov prodaje vozil. Foto: EYECATCHME.Photography

V nadaljevanju:

V Münchnu smo poklepetali s predsednikom uprave Volkswagna Herbertom Diessom in njegovim novim partnerjem na tem področju, Brianom Saleskyjem iz zagonskega podjetja Argo AI. Kakšno prihodnost...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 9 EUR

    NA VOLJO SAMO DO 5. MAJA!

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Podkastov in Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa in Podjetnikovega opomnika.

  • FINANCE
    PMM
    Električni volkswagen za 20 tisoč evrov in s kopico pametnih trikov
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Električni volkswagen za 20 tisoč evrov in s kopico pametnih trikov 11

    Volkswagen razkriva za zdaj še koncept dostopnega električnega avtomobila, ki ga bo skupaj z baterijami izdeloval v Španiji. Na prednjem steklu boste lahko gledali filme.

    FINANCE
    PMM
    Hidria bo 45-milijonski posel s skupino Volkswagen začela z golfom letnika 2023
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Hidria bo 45-milijonski posel s skupino Volkswagen začela z golfom letnika 2023 2

    Hidrijini rotorji in statorji bodo prodrli v vse avtomobile skupine Volkswagen, izdelane na osnovi MQB. Izpusti avtomobilov, opremljenih s tem sistemom, pa bodo manjši od trenutnih ciljnih vrednosti 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

    FINANCE
    Avto
    Nosilec razreda je postal del velike družine
    Avto
    AvtoMiloš Milač Nosilec razreda je postal del velike družine

    V polnem letu bo na naše ceste zapeljalo okoli tisoč volkswagnov polov, poleg tega pa še okoli tri tisoč športnoterenskih volkswagnov T-roc, T-cross in taigo, ki prav tako sodijo v B-razred. To pomeni skoraj polovico prodaje te znamke v Sloveniji.

    FINANCE
    PMM
    Nemški avtomobilisti z elektromanijo preobremenjujejo dobavitelje
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostUroš Božin Nemški avtomobilisti z elektromanijo preobremenjujejo dobavitelje 1

    Prehod oziroma skok nemški avtomobilistov Volkswagen, BMW in Daimler v elektromobilnost se izkazuje za precej bolečega za dobavitelje, kaže raziskava nemških dobaviteljev avtoindustriji. Večina vodstvih delavcev dobaviteljev je presenečena nad hitrostjo elektrifikacije.

    FINANCE
    PMM
    Vnovična rast prodaje električnih avtov v Sloveniji
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Vnovična rast prodaje električnih avtov v Sloveniji 6

    Odločitev avtomobilskih proizvajalcev, da suho zlato avtomobilske industrije – polprevodnike – najprej namenijo električnim avtom, odseva tudi na trgu. Njihove dobave so nekaj hitrejše kot pri dizelskih in bencinskih avtih, prodaja pa zato nekaj večja.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti