Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
Med evropskimi državami, proizvajalkami avtomobilov, bo Slovenija prva, kjer bo do leta 2030 v celoti organizirana proizvodnja zgolj električnih avtomobilov, kažejo podatki IHS Markita. V Sloveniji gre zasluga Renaultu, ki v Revozu načrtuje proizvodnjo zgolj manjših električnih avtomobilov, kot je električni twingo. Velik, 86-odstotni delež proizvodnje električnih vozil bodo dosegli tudi v Belgiji, in to zaradi proizvodnih načrtov Volva in Volkswagna.
Foto: Jure Makovec
V nadaljevanju:
V zadnjem letu vse pogosteje beremo napovedi avtomobilskih proizvajalcev, ki velikopotezno razkrivajo, do kdaj še bodo prodajali avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje. Najprej je presenetil Volvo, ki želi že leta 2030 postati električna znamka. Jaguar naj bi že leta 2025 ponujal le še električne avtomobile. Pred dnevi je končni datum prodaje klasičnih avtomobilov napovedal tudi Volkswagen. Do leta 2035 bodo nehali prodajati avtomobile s klasičnimi motorji. Med desetimi avtomobilskimi proizvajalci v Evropi so velike razlike med napovedanimi cilji in resnostjo načrtov pri prehodu na elektriko do leta 2030, ugotavljajo v raziskavi Transport & Environment.
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Kot pri vseh novih tehnologijah morajo tudi električni avtomobili skozi začetno fazo poporodnih težav. Kako zanesljivi so električni avtomobili in kaj se najpogosteje pokvari?
Kia je predstavila že četrto generacijo kompaktnega športnega terenca sportage. Predstavljen novinec je namenjen azijskemu trgu, evropski sportage bo drugačen. Razkrili ga bodo jeseni.
Kia sorento četrte generacije na trg prinaša duh prve generacije. Res veliko avtomobila za ugodno ceno, kar je sicer odvisno od načina financiranja. Cena osnovnega dizelskega sorenta denimo sega od 40.200 evrov za gotovino do 44 tisoč evrov na brezobrestno financiranje.
V času, ko prodaja elektrificiranih avtomobilov na zunanje polnjenje cveti, Nemčija zaostruje pogoje za pridobitev subvencije. Z letom 2022 se meja minimalnega dosega premika s 40 na 60 kilometrov, leta 2025 na 80 kilometrov.