PMM

Kako dobro so avtomobilisti zares pripravljeni na električno dobo

Kateri največji avtomobilski proizvajalci se pripravljajo na električno dobo in kateri zaostajajo?

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

Avtor
29.06.2021 00:01
Dopolnjeno: 29.06.2021 13:03
Čas branja: 4 min
Kako dobro so avtomobilisti zares pripravljeni na električno dobo
Med evropskimi državami, proizvajalkami avtomobilov, bo Slovenija prva, kjer bo do leta 2030 v celoti organizirana proizvodnja zgolj električnih avtomobilov, kažejo podatki IHS Markita. V Sloveniji gre zasluga Renaultu, ki v Revozu načrtuje proizvodnjo zgolj manjših električnih avtomobilov, kot je električni twingo. Velik, 86-odstotni delež proizvodnje električnih vozil bodo dosegli tudi v Belgiji, in to zaradi proizvodnih načrtov Volva in Volkswagna. Foto: Jure Makovec

V nadaljevanju:

V zadnjem letu vse pogosteje beremo napovedi avtomobilskih proizvajalcev, ki velikopotezno razkrivajo, do kdaj še bodo prodajali avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje. Najprej je presenetil Volvo, ki želi že leta 2030 postati električna znamka. Jaguar naj bi že leta 2025 ponujal le še električne avtomobile. Pred dnevi je končni datum prodaje klasičnih avtomobilov napovedal tudi Volkswagen. Do leta 2035 bodo nehali prodajati avtomobile s klasičnimi motorji. Med desetimi avtomobilskimi proizvajalci v Evropi so velike razlike med napovedanimi cilji in resnostjo načrtov pri prehodu na elektriko do leta 2030, ugotavljajo v raziskavi Transport & Environment.​​

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 9 EUR

    NA VOLJO SAMO DO 5. MAJA!

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Podkastov in Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa in Podjetnikovega opomnika.

  • FINANCE
    Avto
    Prodaja avtov v Sloveniji: statistična rast, realno pa upad
    Avto
    AvtoMiloš Milač Prodaja avtov v Sloveniji: statistična rast, realno pa upad 1

    Zasebni kupci smo maja najraje kupovali škode, volkswagne in kie. Statistika vseh registracij pa kaže na nekoliko drugačno sliko.

    FINANCE
    PMM
    Električni avtomobili manj zanesljivi, vendar ne zaradi pogona
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostUroš Božin Električni avtomobili manj zanesljivi, vendar ne zaradi pogona 4

    Kot pri vseh novih tehnologijah morajo tudi električni avtomobili skozi začetno fazo poporodnih težav. Kako zanesljivi so električni avtomobili in kaj se najpogosteje pokvari?

    FINANCE
    Avto
    Vse bolj elektrificirana in še vedno negativna Nemčija
    Avto
    AvtoMiloš Milač Vse bolj elektrificirana in še vedno negativna Nemčija 3

    Prodaja avtomobilov na največjem avtomobilskem trgu v Evropi – v Nemčiji je maja zrasla za 37 odstotkov, dolgoročni upad je 16-odstoten.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

    FINANCE
    Avto
    Nova azijska kia sportage, Evropa dobi drugačnega
    Avto
    AvtoMiloš Milač Nova azijska kia sportage, Evropa dobi drugačnega 4

    Kia je predstavila že četrto generacijo kompaktnega športnega terenca sportage. Predstavljen novinec je namenjen azijskemu trgu, evropski sportage bo drugačen. Razkrili ga bodo jeseni.

    FINANCE
    Avto
    Razkošna kia sorento prinaša vrednote prve generacije
    Avto
    AvtoMiloš Milač Razkošna kia sorento prinaša vrednote prve generacije 2

    Kia sorento četrte generacije na trg prinaša duh prve generacije. Res veliko avtomobila za ugodno ceno, kar je sicer odvisno od načina financiranja. Cena osnovnega dizelskega sorenta denimo sega od 40.200 evrov za gotovino do 44 tisoč evrov na brezobrestno financiranje.

    FINANCE
    PMM
    Nemci zategujejo pas pri subvencioniranju priključnih hibridov
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Nemci zategujejo pas pri subvencioniranju priključnih hibridov 1

    V času, ko prodaja elektrificiranih avtomobilov na zunanje polnjenje cveti, Nemčija zaostruje pogoje za pridobitev subvencije. Z letom 2022 se meja minimalnega dosega premika s 40 na 60 kilometrov, leta 2025 na 80 kilometrov.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti