Izredno hitre limuzine so tradicionalno del redne ponudbe bavarske tovarne. Izbira je jasna. Kdor želi noro hitro bavarsko limuzino, izbere BMW M5. Za dodatnih deset tisočakov v paketu competition še povečajo moč motorja in nadgradijo podvozje.
Specialistični oddelek M je šel tokrat še korak dlje in svoji najhitrejši limuzini namenili še brutalnejšo različico. Nosila bo oznako CS, ki pomeni club sport. S premišljenimi dodatki in skrbno nadgradnjo so M5 CS spremenili v najzmogljivejšega in najhitrejšega serijskega BMW.
Kaj so spremenili
V primerjavi z BMW M5 iz redne ponudbe je M5 CS lažji za 70 kilogramov. To jim je uspelo z inteligentnim kombiniranjem plastike in ogljikovih vlaken. Podaljšek sprednjega odbijača, vzvratna ogledala, spojler in streha so iz ogljikovih vlaken. Motorni pokrov ter difuzor pa iz plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni.
Keramične zavore so serijska oprema in prihranijo 23 kilogramov v primerjavi z jeklenimi zavornimi koluti, ki so serijsko na M5. Maso pomembno zmanjšajo še školjkasti športni sedeži.
Od »običajnega« M5 je sedem milimetrov nižji, vzmeti so 10 odstotkov trše, opremljen pa je še z amortizerji iz M8 gran coupeja. Dodatno so prilagodili nastavitve podvozja ter reprogramirali sistem štirikolesnega pogona.
V Münchnu pravijo, da vse nadgradnje izboljšajo vodljivost med vožnjo na meji zmogljivosti. Dvajsetpalčna platišča so prevlečena z zlato bronasto barvo in obuta v tekmovalne pnevmatike. V isti zlato bronasti barvi so tudi ledvičke ter oznake. Kadar so vključene kratke luči, barvno usklajeno v rumenem odtenku svetijo tudi sprednji dnevni žarometi.
Nov dirkaški vozni način
Vozniku so namenili še novi dirkaški vozni način. Ta izključi vsa pomagala, zatemni osrednji zaslon ter izklopi zvočnike, da se lahko voznik posveti vožnji. Še vedno je mogoče pri štirikolesnem pogonu povsem izključiti pogon prednjega kolesnega para in prepustiti vso moč zadnjim kolesom.
V notranjosti so opazni štirje školjkasti sedeži. Prednja imata na vzglavnikih vtisnjen zemljevid dirkališča Nürnburgring. Volan je oblečen v alkantaro, uhlji na volanskem obroču pa so iz ogljikovih vlaken. Različica CS nima predala v sredinskem grebenu. Osrednji zaslon zdaj meri 12,3 palca.
Igra številk
Bavarski specialisti motorjev so tudi M5 CS namenili 4,4-litrski osemvaljnik. Tokrat razvije 467 kilovatov oziroma 635 konjskih moči, deset več kot v M5 competition. Do sto kilometrov na uro pospeši že v treh sekundah (0,3 sekunde manj kot M5), do 200 kilometrov na uro pa v 10,3 sekunde. Največja hitrost je elektronsko omejena na 305 kilometrov na uro. Cena v Sloveniji je postavljena pri 196.850 evrih in skoraj izenačena s ceno porscheja panamere turbo S. Prvi primerki bodo asfalt cest okusili spomladi.