Čeprav v Sloveniji po prodaji še ni preskočil golfa in pola, je tiguan zelo pomemben, ker se povprečno proda za občutno višjo ceno. V manj kot petih letih so jih Slovenci pokupili nekaj manj kot sedem tisoč. V prihodnjem letu jih nameravajo prodati 1.400. Dobro opremljen dizelsko gnan tiguan s samodejnim menjalnikom se hitro približa ceni 40 tisočakov. S pomladitvijo so ga želeli približati touaregu. Ker gre za osvežitev, so pomladili prednje žaromete in odbijač, tudi zadnji žarometi svetijo v novi grafiki. Na zadku so odsevnike nad odbijačem potegnili čez vso širino vozila. Spremenjena sta tudi odbijač in difuzor.
Precej pozornosti so namenili digitalizaciji in izboljšanju varnostnoasistenčnih sistemov. V notranjosti so zamenjali volan, spremenili stikala klimatske naprave in nadgradili infozabavni sistem. Osrednji zaslon so povečali, serijsko bodo vsi tiguani opremljeni z digitalnimi merilniki velikosti osem ali za doplačilo 10,25 palca. Novost je potovalni pomočnik Travel Assist, ki vozilo obvladuje vse do hitrosti 210 kilometrov na uro.
Osnovnega tiguana lahko oblečete v tri opreme: life, elegance in R-line. Pri distributerju pravijo, da je najbolj zaželena najvišja in tudi najdražja stopnja opreme R-line. V ponudbi sta trenutno dva motorja, 1,5-litrski bencinski v dveh jakostnih stopnjah in dvolitrski dizel s tremi stopnjami močmi. Da bi domov odpeljali tiguana, potrebujete najmanj 25.301 evrov. Za ta denar dobite bencinski 1,5-litrski motor s 96 kilovati (131 konjskimi močmi) ter šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Bencinsko gnani tiguan s 110 kilovati stane 28.894 evrov, s samodejnim menjalnikom pa 31.304 evrov.
Večina si bo bržkone želela dizelski motor, ki v najšibkejši različici z 90 kilovati (122 konjskimi močmi) stane 28.391 evrov. Največ povpraševanja pa je po močnejši izvedbi s 110 kilovati (150 konjskimi močmi), ki ima ceno 31.159 evrov. Če želite še samodejni menjalnik, je dostopen v opremi life, ki se začne pri 33.654 evrih.
Na trg bosta z zamikom zapeljala še tiguan eHybrid in tiguan R. Priključni hibrid bo imel skupno moč 180 kilovatov (245 konjev). Le na elektriko bo lahko vozil tudi 130 kilometrov na uro, baterija zmogljivosti 13 kilovatnih ur pa bo omogočala električni doseg okoli 50 kilometrov. Športni tiguan R pa bo zmogel 235 kilovatov (320 konjskih moči) in bo imel dodelan štirikolesni pogon 4Motion. Za doplačilo bo renčal po notah Akrapovića.