Analitska družba CarVertical je s pomočjo podatkov o servisiranju vozil v Evropi in ZDA izdelala poročilo o zanesljivosti posameznih blagovnih znamk. Najvišje na lestvici zanesljivosti se je znašla Kia, najnižje pa BMW.
CarVertical je še razmeroma mlado podjetje. Nastalo je leta 2017 v Litvi. S pomočjo javne ponudbe kriptožetonov je v mesecu dni zbralo 20 milijonov dolarjev, leto pozneje pa je že pripravilo prvo poročilo o zgodovini vozil, povezanih v sistem. Prvo pogodbo o zbiranju podatkov je družba sklenila z BMW.
V zadnji raziskavi so s pomočjo podatkov o zgodovini servisiranja, poročilih o skritih škodah, manipulacijah s kilometri, podatkih o številu lastnikov, pogostih napakah in drugih informacijah, pridobljenih s pomočjo številke šasije avtomobilov, pripravili poročilo o zanesljivosti.
Najbolj zanesljiva sta Kia in Hyundai
Njihovo poročilo temelji na podatku o deležu okvar na analiziranih avtomobilih. Povsem na vrhu se je znašla korejska Kia, pri kateri so okvare ugotovili pri 23,47 odstotka avtomobilih. Najpogostejše okvare pa so povezane s servovolanom, parkirno zavoro in filtrom trdnih delcev (DPF). Na drugem mestu je s 26,36 odstotka okvar Kijina hčerinska družba Hyundai. Najpogostejše okvare oziroma napake pri hyundaiih pa so rjavenje zadnjega dela podvozja, težave s parkirno zavoro in šibka vetrobranska stekla.
Volkswagen na tretjem mestu
Na tretjem mestu je Volkswagen s 27,27 odstotka okvar, najpogostejše okvare pa so odpoved dvomasnega vztrajnika, okvara ročnega menjalnika ter težave z moduloma ABS in ESP. Na četrto mesto se je uvrstil japonski Nissan s 27,79-odstotno kvarljivostjo in naslednjimi najpogostejšimi težavami: okvara diferenciala in samodejnega menjalnika ter rjavenje podvozja. Na peto mesto se je uvrstila Mazda s skoraj 30 odstotki (29,89) avtomobilov v raziskavi, pri katerih je prišlo do okvare. Lastnike mazd so najpogosteje pestile težave z okvaro turbopolnilnika pri novi generaciji motorjev Skyactive D, popuščanje tesnila pri injektorju goriva na dizelskih motorjih in okvara črpalke sistema ABS.
Audi na šestem, Ford na sedmem mestu
Za malenkost slabši rezultat, 30,08 odstotka vozil z okvarami, ima nemški Audi. Najpogostejše okvare audijev so močna obraba sklopke, okvara servovolana in napake na ročnem menjalniku. Pri Fordu, ki se je z 32,18 odstotka okvar znašel na sedmem mestu, so zaznali pogoste okvare dvomasnega vztrajnika, okvare sklopke in črpalke servovolana ter brezstopenjskega samodejnega menjalnika CVT.
Mercedes-Benz se je s 32,36 odstotka okvar znašel na repu zanesljivosti, najpogostejše okvare oziroma napake pa so prodiranje vlage v žaromete, popuščanje tesnil na injektorju goriva na dizelskih motorjih in zelo pogosta okvara elektro-hidravličnega zavornega sistema.
Na repu pa Toyota in BMW
Toyota je kljub svetovnemu slovesu o zanesljivosti šele deveta. Do okvar je prišlo pri 33,79 odstotka vozil oziroma pri vsaki tretji toyoti v analizi. Pogoste okvare, ki doletijo Toyotine modele, so nadzor višine zadnjega vzmetenja, okvara klimatske naprave in močno rjavenje. Na desetem mestu pa se je s 33,87 odstotka okvarjenih vozil znašel nemški BMW s pogostimi okvarami senzorjev ABS, ki pogosto odpovedo, okvarami elektronike in optike.