Novinec prinaša obetavne mere in tehnične lastnosti. Dolg je namreč kar 4,58 metra, visok 1,61, širok (brez ogledal) 1,85 metra, v medosju pa se razteza do 2,77 metra.
Z zunanjimi merami sodi med tiguana in tiguana allspace, prostorsko pa prekaša oba. Velikodušno prostornost potniške kabine omogočajo baterija, vgrajena v dno avtomobila, in kratki previsi prek obeh prem. Zato se ID.4 v kabini lahko meri z večjim touaregom. Prtljažnik v osnovi ponuja 543 litrov prostora, ob podrti zadnji klopi pa se poveča do 1.575 litrov.
Ureditev vozniškega dela je enaka kot v manjšem ID.3.
Tehnični del ID.4 za zdaj edine različice ID.4 1st označujeta električni motor z močjo 150 kilovatov oziroma 204 konjske moči, ki poganja zadnji kolesi, ter baterija zmogljivosti 77 kilovatnih ur. Doseg te različice je 520 kilometrov. Na hitrih polnilnicah se polni z močjo do 125 kilovatov, tako lahko v pol ure napolnite 80 odstotkov baterije. Na AC-polnilnicah pa je moč polnjenja 11 kilovatov.
Največja hitrost je omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek do stotice je 8,5 sekunde. Oddaljenost karoserije od tal pa je 21 centimetrov.
Pozneje bo ID.4 na voljo tudi z baterijo neto zmogljivosti 55 kilovatnih ur. Povsem na vrhu pa bo različica z dvema elektromotorjema, štirikolesnim pogonom in močjo 225 kilovatov oziroma 306 konjskih moči.
Cena ID.4 1st na nemškem trgu je 49.950 evrov, različica ID.4 1st Max z najbogatejšo opremo pa je natanko deset tisoč evrov dražja. V cenah niso upoštevane subvencije, v Sloveniji Eko sklad ponuja šest tisoč evrov nepovratnih sredstev.