Limuzine višjega srednjega in višjega razreda so bile vselej pravi laboratorij inovacij na področju tehnike, varnosti in luksuza. Tako je še danes, čeprav si zadnja leta podajajo roko s podobno velikimi razkošnimi terenci.
Nekaj pa še vedno velja. Raven udobja in dinamike, ki jo ponujajo klasične limuzine, še danes ostaja nepresežena. Zato tovrstna zasnova ostaja edina prava v razredu managerskih avtomobilov. Brezkompromisnost limuzin je namreč očitna na vsakem koraku. Čeprav te vse bolj oblikovno silijo med kupeje, še vedno ponujajo prostorsko razkošje na prednjih sedežih in zadnji klopi.
Nizko težišče še vedno oziroma čedalje bolj omogoča najboljšo zmes dinamike in udobja, poleg tega pa še energijske učinkovitosti in zmogljivosti. Limuzine tega razreda so pravi in najboljši požiralci avtocestnih kilometrov, po tej plati z lahkoto presežejo luksuzne terence in pomenijo klasiko, ki sicer vse bolj izginja.
Poleg tega so limuzine pravi laboratorij inovacij, ki se pozneje v preizkušeni in pogosto v poenostavljeni obliki prenašajo v manjše in cenejše avtomobile. So torej pionirji razkošja, inovacij in udobja, pravo orodje za brezskrbno požiranje kilometrov na najvišji ravni in seveda za precej visoko ceno.