Mercedes-benz razreda E je v zadnji generaciji prinesel najbolj posrečeno kombinacijo udobja, razkošja, dinamike, varnosti in cene, zato si je leta 2017 in 2018 v težkem boju s tekmeci kar dvakrat zapored prislužil lovoriko najboljšega – managerskega avtomobila leta.
V letošnji izbor razred E prihaja osvežen v podrobnostih. A nadgrajeni so tudi tekmeci, denimo popolnoma neposreden tekmec BMW serije 5 in razred večji BMW 7. Razred E se bo prvič soočil tudi z močno digitaliziranim audijem A6/A7, lanskim zmagovalcem PAL, ter umirjenim lexusom ES300h.
In kaj je novega pri nemški limuzini oziroma karavanu? Poleg osvežene zunanjosti so v kabini le še digitalni merilniki, večje osrednje polje na dotik za upravljanje sredinskega zaslona in volan, ki je izgubil stikala, prekriva ga bleščeča črna površina z drsniki.
Oblika armaturne plošče, ravnotežje med stikali, drsniki in zasloni sta (še) vedno dobra. V prihodnosti se bodo tudi pri Mercedesu stikala poslovila. Trenutna notranjost razreda E je torej še ena zadnjih, ki nove tehnologije uporabniku približa s sprejemljivim odmerkom klasičnih stikal.
Razred E je obenem bolje založen s sistemi za aktivno varnost, nekateri motorji pa so dobili 48-voltno električno infrastrukturo. Ne sicer najbolj zanimiv štirivaljni dizel v E220d je enak kot pred prenovo.