Lexus se premijskega loteva po svoje in očitno pravilno, vsaj v ZDA in Aziji. Iz elegantnih limuzin in SUV se umikajo osemvaljni motorji, namesto njih prihajajo štirivaljni samopolnilni hibridi.
Zadnji pogon zamenjuje prednji. Na nekaterih trgih bo z modelnim letom 2021 dobil tudi štirikolesnega, a le v povezavi z bencinskim štirivaljnikom v modelu ES 250.
Dinamiko in veliko število konjskih moči pa japonec prepušča nemškim tekmecem. Namesto tega preudarnim kupcem ponuja odlično izdelavo, rokodelske posebnosti, udobje in tišino v odlično zatesnjeni potniški kabini ter varčnost in uglajenost.
Takšen je tudi ES oziroma ES300h – limuzina višjega srednjega razreda, ki je neposredna alternativa nemški dizelski konkurenci. ES je velik, dolg skoraj pet metrov, eleganten in uglajen. Spredaj in zadaj razvaja z udobjem, ljubeznijo do podrobnosti in iz vseh por izžareva umirjenost.
Takšen je tudi pogon – četrta generacija samopolnilnega hibridnega pogona –, torej brez možnosti zunanjega polnjenja. Pogonski sklop poleg brezstopenjskega samodejnega menjalnika (CVT) in lažjih baterij sestavljata 2,5-litrski štirivaljni bencinski stroj z Atkinsonovim ciklom in kompakten elektromotor. Skupna sistemska moč doseže 160 kilovatov (218 konjskih moči) in 247 newtonmetrov navora. Velika medosna razdalja (2.870 milimetrov) poskrbi za resnično prostorno potniško kabino, kjer ne manjka usnja in imenitnih materialov.