Za BMW pet se zdi, da je ravnokar zapeljal v novo generacijo. A je od tega že tri leta. Zato je letos dobil kopico manjših, razmeroma neopaznih sprememb, ki so bavarca precej obogatile. Oblikovno je zdaj bližje seriji 3. Ledvički sta bolj oglati, še zmeraj pa ostajata normalne velikosti.
Prednji žarometi so ožji, dnevne LED-luči svetijo v novi grafiki. Oblika zračnih odprtin se spreminja glede na paket opreme. Na boku v oči pade nova oblika platišč, ki merijo od 18 do 20 palcev. Na zadku bodo hitreje opazna svetila, ki so ožja in svetijo v tridimenzionalni grafiki.
V notranjosti je dobil operacijski sistem sedme generacije, BMW maps – navigacijski sistem v oblaku, ki ponuja hiter in natančen izračun poti in časov prihoda. Za doplačilo paketa Parking Assistant Plus petica posname do 40 sekund okolice avtomobila. Pomočnik, ki voznika opozarja pri zapuščanju voznega pasu, zdaj zna vozilo vrniti na vozni pas.
Po sledeh audija A6 in A7 gre z vgradnjo 48-voltne arhitekture, ki je na voljo tudi pri najbolj zanimivem štirivaljnem dizlu 520d. Sistem prinaša dodatnih osem kilovatov (11 konjev) moči, pomaga pri napajanju porabnikov ter prinaša boljšo odzivnost in manjšo porabo.
Posebno poglavje pa je cena. Na ceniku je serija 5 primerljiva s tekmeci, v salonu pa so trgovci BMW najbolj radodarni s popusti. Osnovni 520d tako lahko stane krepko pod 50 tisočaki, a le z zadnjim pogonom.