Audi je s parom A6 in A7 v zadnji generaciji res upravičil slogan prednost v tehniki, saj je limuzinama oziroma karavanskemu avantu vgradil najsodobnejšo tehniko in na tem področju merila postavil višje.
Skoraj petmetrski A6 oziroma kar petmetrski A7 namreč v kabino prinašata skoraj popolno digitalizacijo, ki se je branijo tudi nekateri bolj sveži modeli – denimo ravno osvežena mercedes-benz razreda E in BMW serije 5.
Digitalizacija sicer ne pomeni, da kupec z njo avtomatsko pridobi. V audijih denimo potrebuje nekaj privajanja. Drugo področje je štirikolesno krmiljenje, ki z obračanjem koles v smeri prednjih ali obratno zmanjšuje obračalni krog celo do 1,1 metra ali izboljša stabilnost. Tretje pa zajema vgradnjo 48-voltnega električnega omrežja. Z njim audija postaneta blaga hibrida. Sistemu pomaga litij-ionska baterija v zadku, »posledica« pa je znana, saj je v razponu med 55 in 160 kilometri na uro mogoče tudi jadrati in privarčevati nekaj goriva.
Novi A6 je tudi izjemno varen, aktivno in pasivno, saj ima do 39 asistenčnih sistemov, ki imajo znane naloge: zagotavljati varnost, udobje in še veliko veliko drugega. Med bratoma pa je ključna razlika v prostoru in dostopnosti, A6 je denimo precej bolj racionalna izbira. Tudi zaradi štirivaljnih dizelskih motorjev, ki ceno s popustom spustijo pod 50 tisoč evrov.