Tesla je znamka, ki je spremenila avtomobilski svet za večno. Do zdaj smo spremljali le poslovno dogajanje, borzno evforijo, obljube in norčije ustanovitelja in šefa Tesla Elona, ki je avtomobilski svet, tako in drugače, postavil na glavo.
Prvič po precej pomanjkljivem modelu S leta 2014 pa smo Teslin avto tudi preizkusili.
Novi model 3 se je letos spopadel s tekmeci kategorije električni avto leta. Zanimalo pa nas je predvsem, ali je iz pravega testa za zmagovalca ali le izdelek, ki ga v ospredje postavlja evforija znamke in prepričljivo trženje?
Po nekaj dneh spoznavanja sicer zahtevnega centraliziranega upravljanja prek 38-centimetrskega zaslona, preizkušanja zmogljivosti, voznih lastnosti, dosega baterije (75 kilovatnih ur) in polnjenja na običajnih in Teslinih »supercharger« polnilnicah, lahko potrdimo, da tesla ni le mit, ampak izjemen avto, ki za tekmeci zaostaja le na nekaterih področjih, na večini pa jih presega.
Tesla model 3 ni poceni. Težko bi ji določili vlogo, da bo poskrbela za preboj elektromobilnosti v Sloveniji, je pa njena cena vsekakor ugodna glede na vsebino, ki jo ponuja. Osnovna tesla model 3 standard range s 409-kilometrskim dosegom fizične osebe stane 39 tisočakov, za podjetja pa 45 tisočakov (o skrivnosti razlike: gre za način določanja višine subvencije, več v kratkem). Izjemni model 3 long range AWD s 560 kilometri dosega in 4,6-sekundnim pospeškom do stotice pa slabih 50 tisočakov za fizične in pravne osebe.
Več o modelu 3 kmalu v podrobnem zapisu.