Oplu je z novo corso uspel ličen, precej prostoren, predvsem pa vozniško zelo prepričljiv avto.
Njena električna različica pa je vse omenjeno podedovala in še nadgradila z iskrim električnim motorjem s sto kilovati moči in 260 newtonmetri navora, zadostno baterijo uporabne zmogljivosti 45 kilovatnih ur, realnim dosegom med 250 in 300 kilometri ter zelo ugodno ponudbo na trgu, ki ji vsaj v tem času daje prednost pred bratrancem iz Pariza, peugeotom e-208.
Corsa-e edition z odšteto subvencijo Eko sklada v vrednosti šest tisoč evrov in dobrega tisočaka brezplačne opreme z doplačljivega seznama stane le dobrih 24 tisoč evrov, v primeru hišnega financiranja pa manj kot 23 tisoč evrov.
To ji daje cenovno prednost pred preostalimi kandidati, ob tem pa prav v ničemer veliko ne zaostaja za njimi. Še več, corsa je denimo vozniško bolj prijetna, uživaška, dinamična in natančna od renaulta zoeja in volkswagna ID.3. Po tej plati jo prekaša le mini cooper SE, ki je finale zgrešil zaradi omejene prostornosti in uporabnosti.
S takšno ponudbo je Oplov prvenec dobro pripravljen na trg električnih vozil. Hkrati pa v razredu električnih avtomobilov napoveduje nadaljnjo ofenzivo, saj mu bosta v bližnji prihodnosti sledila še mokka-e in potniški velikoprostorec vivaro-e.