Hyundai ioniq je bil prvi Hyundaiev hibrid, predstavljen januarja 2016 v Koreji in dva meseca pozneje na ženevskem avtomobilskem salonu. Ioniq je bil zasnovan kot neposreden tekmec toyoti prius. Z obliko, merami in zasnovo bencinskega samopolnilnega hibrida je pomenil nekaj cenejšo, nekoliko bolj ceneno, a tehnično nič slabšo alternativo japonskemu pionirju.
Kmalu je dobil še popolnoma električno različico in priključni hibrid in vsaj na tem področju prehitel vzornika ter postal prvi avto s tremi različnimi pogoni.
Hyundai je prvega ioniqa lani osvežil, v ponudbo pa je dodal še hibridno in priključno-hibridno različico ter tehniko preselil še v mali SUV kona. Po dobrih štirih letih pa ioniq dela nov korak. Uradno se ločuje od znamke Hyundai in postaja samostojna globalna znamka. Tako kot Genesis, luksuzni del Hyundaia, ki je sicer na voljo le na ameriškem trgu.
Pri Hyundaiu so ob razkritju vizije nove avtomobilske znamke poudarili, da bo ta utelešala pametno mobilnost. Kupcem pa bo poleg elektrifikacije prinesla izkušnjo povezljivosti.
V prihodnjih štirih letih bo znamka Ioniq predstavila tri nove serijske modele. Prvi med njimi bo srednjerazredni kupejevski športni terenec ioniq 5, ki bo zasnovan na osnovi koncepta 45. Leta 2022 bo sledil ioniq 6, limuzina, zasnovana na osnovi koncepta prophecy. Še dve leti pozneje pa bo med kupce zapeljal luksuzni športni terenec ioniq 7.
Novi modeli znamke bodo imeli skupno osnovo za električne avtomobile E-GMP. Športni terenci bodo poimenovani številčno, z lihimi številkami, limuzine in kombilimuzine pa s sodimi.
Do leta 2025 želi Hyundai oziroma znamki Hyundai in Ioniq z električnimi avtomobili doseči prodajo milijon vozil na leto ter si s tem odrezati desetodstotni, vodilni delež na trgu električnih vozil.