Na evropskem trgu premijskih športnih limuzin se vse vrti okoli nemške svete trojice – audija A4, BMW serije 3 in mercedesa razreda C. Med nemški trio se je še najbolj uspešno vrinil Lexusov IS, ki so jih od leta 1999 prodali dober milijon. Tokrat so ga konkretno posodobili. Po podobi je skoraj nemogoče ugotoviti, da gre za drugo, korenitejše glajenje gub tretje generacije, ki je debitirala leta 2013. V najnovejši izdaji se je za tri centimetre podaljšal in razširil in za pol centimetra povišal. Medosna razdalja pa zaradi iste platforme ostaja nespremenjena pri 280 centimetrih.
Nabrušen videz …
Prednji in zadnji odbijač sta oblikovana bolj tridimenzionalno, obraz pa je še vedno takoj mogoče prepoznati po Lexusovih značilnih zračnih režah. Prednja žarometa sta enodelna in postavljena nižje, linijo dnevnih LED-luči so premaknili na vrh. Zadnja luč se podobno kot v modelu UX razteza čez celotno širino avtomobila in objema zunanje robove žarometov. Celotna karoserija je dobila bolj mišičasto oblikovan profil in izstopajoče koloteke.
Čeprav podvozje ni novo, so ga inženirji izpilili, predelali vzmetenje, da bi zagotovili športni občutek v vožnji. Japonci so pri razvoju in piljenju želeli ustvariti športno limuzino, ki odlično komunicira z voznikom ne glede na vozne razmere. Za tišjo, stabilnejšo vožnjo in boljšo vodljivost so ojačali karoserijo.
... in motorji, preveliki za Evropo
Motorna zasedba namiguje, da se najmanjša limuzina poslavlja iz Evrope. Na izbiro sta dva motorja v treh jakostnih različicah. Najšibkejši model z dvolitrskim bencinskim štirivaljnikom s 180 kilovati (241 konjskih moči) nosi oznako IS 300, ki smo ga v Evropi najprej poznali pod oznako 200t. Sredino ponudbe zastopa 3,5-litrski šestvaljnik s 194 kilovati (260 konjskih moči), ki prav tako nosi oznako IS300 AWD in premore še štirikolesni pogon. Na vrhu pa je zmogljivejša različica istega 3,5-litrskega šestvaljnika IS350, ki proizvede 228 kilovatov (306 konjskih moči). Hibridne različice 300H, ki je na slovenskem in evropskem trgu pomenila večinski del prodaje, ne omenjajo.
Osrednji zaslon meri osem ali 10,3 palca, ob tem so ga za okoli osem centimetrov približali vozniku. Ob drsni ploščici ga je po novem mogoče upravljati tudi na dotik. Podpira povezavo z Android Auto, Apple CarPlay in SmartDeviceLink. Spremenili so še stranske zračnike, ki so zdaj okrogli. Notranjost je mogoče izbrati tudi v dvobarvnih kombinacijah.
Prihaja jeseni, vendar ne v Evropo
Čeprav je znamka Lexus s svojimi avtomobili konkurente dobro izzvala, so kupci ostajali zvesti nemcem. Evropejci še posebej radi posegajo po višje vozečih športnih terencih, zato so se Japonci odločili, da najnovejšega IS v Evropi ne ponudijo. V Sloveniji je imel IS posebno mesto, saj je znamka z njim vstopila na trg ter predstavila japonsko filozofijo popolnosti. Do prihoda modela NX je bil tudi najbolj prodajan Lexusov model.