Od predstavitve aktualne generacije serije 5 je minilo že več kot tri leta. Od takrat so jih po svetu prodali že več kot 600 tisoč. Medtem se je konkurenca posodobila in okrepila, zato je napočil čas za pomladitev še bavarske limuzine. Serija 5 velja za enega najbolj tradicionalnih bavarskih avtomobilov, zato pri njej ni šale. Spremembe so premišljene in prefinjene, vendar vseeno opazne.
Skrivni recept: ne spreminjaj recepta
Obrazne poteze so bližje seriji 3, ledvički sta bolj oglati, še zmeraj pa ostajata normalne velikosti. Prednji žarometi so ožji, dnevne LED-luči svetijo v novi grafiki. Oblika zračnih odprtin se spreminja glede na paket opreme. Na boku v oči pade nova oblika platišč, ki merijo od 18 do 20 palcev. Na zadku bodo hitreje opazna svetila, ki so ožja in svetijo v tridimenzionalni grafiki.
Posname okolico vozila
Notranjost je bila deležna bolj diskretnih izboljšav. Novost je operacijski sistem sedme generacije, ki ob Apple Carplayu podpira tudi integracijo Android Auto. Novost je tudi BMW Maps, nov navigacijski sistem v oblaku, ki ponuja hiter in natančen izračun poti in časov prihoda. Za doplačilo paketa Parking Assistant Plus petica posname do 40 sekund okolice avtomobila. Pomočnik, ki voznika opozarja pri zapuščanju voznega pasu, zdaj zna vozilo vrniti na vozni pas. Na merilnikih se prikazujejo okolica vozila, razmere in možni posegi asistenčnih sistemov.
Z elektrifikacijo nad izpuste
Pod motornim pokrovom bodo na voljo trije bencinski motorji, dva dizelska in dva priključna hibrida. Na začetku bo vrhunec ponudbe pomenil M550i xDrive z osemvaljnikom in 390 kilovati (530 konjskimi močmi), gotovo pa bo pozneje na trg prihrumel še M5. Elektrifikacija, s katero želijo zmanjšati povprečne izpuste flote, prihaja po dveh poteh.
Najprej v obliki blagega hibrida, kjer je osnova 48-voltno električno omrežje, ki prinaša dodatnih osem kilovatov (11 konjev) moči, pomaga pri napajanju porabnikov ter prinaša boljšo odzivnost in manjšo porabo. S tehnologijo bodo opremljeni vsi štiri- in šestvaljni motorji. Druga stopnja pa so priključni hibridi, ki jih je treba polniti. Ob že znanem 530e, kjer je štirivaljnik povezan z električnim motorjem in baterijo zmogljivosti 12 kilovatnih ur, bo v ponudbi še zmogljivejši 545e, kjer je osnova šestvaljnik. Ponujala bosta električni doseg 54 in 68 kilometrov. Močnejši priključni hibrid na trg prihaja novembra, prav tako šibkejša različica v karavanski obliki.
V Sloveniji od 52.450 evrov
V salone bo osvežena bavarska limuzina pripeljala julija. Na slovenskem trgu bo po napovedih distributerja na voljo tudi 518d z začetno ceno 52.450 evrov, kar je 450 evrov več kot pred prenovo. Natančnejši vpogled v cenike bo na voljo v prihodnjih tednih na spletu in kmalu v konfiguratorju, še sporočajo.