Beseda kupe se je v minulih letih pogosto uporabljala pri širitvi Mercedesove ponudbe. Čeprav je to poimenovanje vse pogostejše, pa je pravih kupejev malo. Podobno kot pri kabrioletih je krog kupcev precej manjši. Ob kupejevskem razredu C sta tu še razred S, katerega prihodnost visi v zraku, in razred E. Po prenovi limuzine E sta na vrsto prišla še kupe in kabriolet. Najvidnejša sprememba so posodobljene obrazne linije, novi žarometi in maska v obliki črke A. Tudi vstopna modela sta opremljena z žarometi, ki svetijo v LED-tehnologiji. Spremenili so tudi grafiko zadnjih žarometov ter dodatno razširili izbor barv in platišč.
Več sprememb so namenili kabini. Ob novem oblazinjenju je povsem nov tudi volan, serijsko pa sta tako kabriolet kot kupe opremljena z inteligentnim multimedijskim sistemom MBUX. Osrednji del armaturne plošče ostaja niz štirih zračnikov, nad katerimi so vse informacije serijsko predstavljene na dveh 10,25-palčnih prikazovalnikih. Ob doplačilu pa bosta merila tudi 12,3 palca. Za upravljanje zaslonov so vrtljivi gumb zamenjali s sledilno ploščico, kapacitivnimi gumbi na volanu ter nadgradili z glasovnim upravljanjem, ki se aktivira z ukazom »Hey Mercedes!«.
Vroči šal in vetrna pregrada
Notranjost kupeja in kabrioleta združuje sodoben slog s športnim razkošjem. Oblika sedežev sledi poudarjenim stranskim opornikom, sredinski del sedeža pa ima v športni izvedbi prečne ali v luksuzni obliki vzdolžne šive. Kabriolet lahko potnike dodatno razvaja s sistemom Airscarf, ki skozi odprtine za zrak v vzglavnikih po vratu in telesu piha topel zrak. Opremljen pa je tudi z vetrno pregrado Aircap – za zmanjšanje prepiha v kabini ob odprti strehi.
Potnike in druge udeležence v prometu varujejo asistenčni sistemi. Serijski so sistem samodejnega zaviranja v sili, pomoč pri parkiranju s 360-stopinjsko kamero in nadzor mrtvih kotov. Dodatno sprostitev bo omogočal novi volan, ki je opremljen z dodatnimi senzorji. Ti zaznavajo, kadar voznik drži volan. Med polavtonomno vožnjo več ni potrebno rahlo zavijanje. Že rahlo držanje volana zadostuje, da sistem zazna, da ima voznik nadzor.
Dodatna električna moč
Za pogon bo na izbiro četa varčnih dizelskih in zmogljivih bencinskih motorjev. Od zdaj je tudi štirivaljni dizelski motor opremljen z zagonskim generatorjem (ISG), ki je del 48-voltnega električnega sistema ter zagotavlja dodatnih 15 kilovatov in 180 newtonmetrov navora. Dodatno varčnost so dosegli z rekuperacijo in jadranjem z ugašenim motorjem. Oseminštiridesetvoltna tehnologija z zagonskim generatorjem je vgrajena tudi pri linijskem bencinskem motorju. Na začetku bodo na voljo dva dizelska in dva bencinska motorja v stopnjah moči od 143 (194) pa do 270 kilovatov (367 konjskih moči). Vsi moč prenašajo prek samodejnega menjalnika 9G-tronic, na voljo pa je tudi štirikolesni pogon 4Matic.
Na ceste jeseni
Če se bosta v razredu S kupe in kabriolet poslovila, bo nastalo vrzel moral zapolniti prenovljeni razred E. Za zahtevnejše bo poskrbel športni AMG E53 z dvema turbinama, 320 kilovati (435 konjskih moči) in dodatno močjo 48-voltnega električnega sistema. Umetniška mercedesa razreda E bosta na trg zapeljala jeseni.