Šefi slovenskih avtomobilskih velikanov sporočajo: Bojujemo se za preživetje, pomagajte nam
Predlogi avtomobilistov: podaljšanje subvencij za čakanje na delo, Kurzarbeit, subvencija regresa, subvencije za investicije in razvoj, subvencije za nakup avtomobilov, odložitev zvišanja minimalne plače, zaščita slovenskih podjetij pred tujimi prevzemi ...
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
»Slovenski dobavitelji avtomobilski industriji smo leta morali vlagati, da smo se dokazali. Zdaj potrebujemo ukrepe, da prebrodimo kritične mesece, da se razvijamo naprej,« pravi Marko Gorjup, predsednik uprave TPV (na levi).
Radovan Bolko, predsednik uprave Kolektorja Group, pa pove, da so prvo letošnje četrtletje celo dobro poslovali, drugo katastrofalno, v drugem polletju pa se bodo bojevali za preživetje.
Foto: Miloš Milač
V nadaljevanju:
»Avtomobilska industrija v EU, ki pomeni vsako sedmo delovno mesto v industriji, z več kot 14 milijonov zaposlenih, je zaradi pandemije COVID-19 v katastrofalnem položaju. Proizvodnja je aprila...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Če naj se v letu 2021 kaj spremeni, naj se to, da bodo imeli ukrepi, pomoči pa tudi razni postopki in načrti več uporabnosti; v praksi, ne le v teoriji
Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.
Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.
Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki ih prejemate.