Avto

Škodin velikan z električnim dosegom do 500 kilometrov

Škoda je po dolgoletni odsotnosti hitro zavila v smer elektromobilnosti; le v letu dni je predstavila dva priključna hibrida, povsem električni citigo IV, konec tega leta pa prihaja enyaq

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.05.2020 20:30
Dopolnjeno: 12.05.2020 21:00
Čas branja: 2 min

Enyaq je prvi Škodin model, izdelan na osnovi MEB, ki je v skupini Volkswagen namenjena večjim avtomobilom z vzdolžno postavljenim motorjem. Velike in srednje velike škode so doslej nastajale na prilagodljivi osnovi MQB, mednje sodi tudi superb, ki je še nekaj večji od enyaqa.

Zunanje mere kodiaqa

Nova škoda je ta hip še zamaskirana, a njene poteze so dobro vidne. Prav tako izdatne mere. V dolžino meri 4,65, v širino 1,87 in v medosje 2,76 metra, kar pomeni, da je skoraj enakih mer kot škoda kodiaq. Prtljažnik je velik 585 litrov, pri Škodi pa obljubljajo, da ima enyaq za SUV precej nizek nakladalni rob, kar omogoča enostavno natovarjanje tudi težjih in večjih predmetov.

Osnovni z baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur in 340 kilometri dosega

Posebnost enyaqa pa bo povsem drugje. Seveda v elektrifikaciji in raznovrstni ponudbi baterij, pogonov in moči motorja. Osnovni model iV 50 bo imel zadnji pogon in zadaj nameščen motor, tako kot denimo škode iz daljne preteklosti znamke. Zmogljivost baterije bo 52 kilovatnih ur, doseg s polno baterijo 340 kilometrov, moč motorja pa 109 kilovatov oziroma 148 konjskih moči.

vRS s 300 konji in 6,2 sekunde do stotice

Naslednjo stopnjo bo prinesel enyaq iV 60 z baterijo za 58 kilovatnih ur, štirikolesnim pogonom in dvema motorjema (po eden na vsaki osi), ki bosta skupaj ponudila 132 kilovatov oziroma 180 konjskih moči. Doseg bo 50 kilometrov večji kot pri osnovnem modelu, torej 390 kilometrov. Po dosegu bo na vrhu enyaq iV 80 z baterijo za 77 kilovatnih ur in zadnjim pogonom, med polnjenji bo prevozil 500 kilometrov. Različici 80X in vRS bosta ponudili večjo moč, 195 kilovatov (265 konjskih moči) oziroma 225 kilovatov (300 konjskih moči) pri vRS. Pogon bo speljan prek vseh štirih koles, zaradi večje moči in mase bo doseg nekaj manjši, 460 kilometrov. Najhitrejša različica bo do stotice pospešila v 6,2 sekunde, hitrost bo omejena na 180 kilometrov na uro. Poleg tega bo po potrebi kos priklopnim obremenitvam do 1.200 kilogramov.

Časi polnjenja bodo različni. Od približno 40 ur na domači šuko vtičnici pri modelu iV 80 do le 40 minut do 80-odstotne napolnjenosti na hitrih polnilnicah z močjo do 125 kilovatov.

Pri Škodi obljubljajo, da bodo novinca skrbno zasnovali in oblikovali tudi v kabini. Tam bo imel prosto stoječ 13-palčni zaslon na dotik in sistem za prikaz informacij na prednje steklo s tehnologijo obogatene resničnosti. Enyaq naj bi ponudil tudi izjemno prostornost in trajnostne materiale. Denimo oljčno usnje.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Prva, a prav nič zadržana električna škoda
Avto
AvtoMiloš Milač Prva, a prav nič zadržana električna škoda 4

Kandidat za električni avto leta 2021: škoda enyaq

FINANCE
PMM
Prva električna škoda je ujela že 60 Slovencev, preden so jo videli v živo
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Prva električna škoda je ujela že 60 Slovencev, preden so jo videli v živo 3

Škoda je na našem trgu predstavila prvi električni avto – SUV srednjega razreda enyaq. Osnovni model pomeni srednji paket iV60, cene za tri tisočake višje kot lansko jesen.

FINANCE
PMM
Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga

Citroën predstavlja ë-berlingo van, električno različico svojega lahkega gospodarskega vozila, ki bo v prodajne salone zapeljala v drugi polovici leta 2021; ob 800-kilogramski nosilnosti bo omogočal doseg do 275 kilometrov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Razkrili najzmogljivejšo in najdražjo škodo doslej
Avto
AvtoUroš Božin Razkrili najzmogljivejšo in najdražjo škodo doslej 3

V Škodi so razkrili športno različico enyaqa kupeja, ki je hkrati tudi najbolj zmogljiva škoda, kar so jih kdaj proizvedli; ponaša se z večjim dosegom od običajnega enyaqa

FINANCE
PMM
Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov 2

Lani je prodaja električnih avtov in priključnih hibridov zrasla za 40 odstotkov, na prvem mestu je spet Tesla.

FINANCE
PMM
Električna brata z 280 kilometri dosega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Električna brata z 280 kilometri dosega 12

Predstavitve električnih vozil se nadaljujejo – Citroën in Peugeot sta razkrila e-berlinga in e-rifterja, ki se ponašata z do 280 kilometri dosega, 1.050 litri prtljažnega prostora, dvema dolžinama in do sedmimi sedeži.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)