Enyaq je prvi Škodin model, izdelan na osnovi MEB, ki je v skupini Volkswagen namenjena večjim avtomobilom z vzdolžno postavljenim motorjem. Velike in srednje velike škode so doslej nastajale na prilagodljivi osnovi MQB, mednje sodi tudi superb, ki je še nekaj večji od enyaqa.
Zunanje mere kodiaqa
Nova škoda je ta hip še zamaskirana, a njene poteze so dobro vidne. Prav tako izdatne mere. V dolžino meri 4,65, v širino 1,87 in v medosje 2,76 metra, kar pomeni, da je skoraj enakih mer kot škoda kodiaq. Prtljažnik je velik 585 litrov, pri Škodi pa obljubljajo, da ima enyaq za SUV precej nizek nakladalni rob, kar omogoča enostavno natovarjanje tudi težjih in večjih predmetov.
Osnovni z baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur in 340 kilometri dosega
Posebnost enyaqa pa bo povsem drugje. Seveda v elektrifikaciji in raznovrstni ponudbi baterij, pogonov in moči motorja. Osnovni model iV 50 bo imel zadnji pogon in zadaj nameščen motor, tako kot denimo škode iz daljne preteklosti znamke. Zmogljivost baterije bo 52 kilovatnih ur, doseg s polno baterijo 340 kilometrov, moč motorja pa 109 kilovatov oziroma 148 konjskih moči.
vRS s 300 konji in 6,2 sekunde do stotice
Naslednjo stopnjo bo prinesel enyaq iV 60 z baterijo za 58 kilovatnih ur, štirikolesnim pogonom in dvema motorjema (po eden na vsaki osi), ki bosta skupaj ponudila 132 kilovatov oziroma 180 konjskih moči. Doseg bo 50 kilometrov večji kot pri osnovnem modelu, torej 390 kilometrov. Po dosegu bo na vrhu enyaq iV 80 z baterijo za 77 kilovatnih ur in zadnjim pogonom, med polnjenji bo prevozil 500 kilometrov. Različici 80X in vRS bosta ponudili večjo moč, 195 kilovatov (265 konjskih moči) oziroma 225 kilovatov (300 konjskih moči) pri vRS. Pogon bo speljan prek vseh štirih koles, zaradi večje moči in mase bo doseg nekaj manjši, 460 kilometrov. Najhitrejša različica bo do stotice pospešila v 6,2 sekunde, hitrost bo omejena na 180 kilometrov na uro. Poleg tega bo po potrebi kos priklopnim obremenitvam do 1.200 kilogramov.
Časi polnjenja bodo različni. Od približno 40 ur na domači šuko vtičnici pri modelu iV 80 do le 40 minut do 80-odstotne napolnjenosti na hitrih polnilnicah z močjo do 125 kilovatov.
Pri Škodi obljubljajo, da bodo novinca skrbno zasnovali in oblikovali tudi v kabini. Tam bo imel prosto stoječ 13-palčni zaslon na dotik in sistem za prikaz informacij na prednje steklo s tehnologijo obogatene resničnosti. Enyaq naj bi ponudil tudi izjemno prostornost in trajnostne materiale. Denimo oljčno usnje.