(Na enem mestu) Noro, kakšne popuste danes dobite za nov avto. Cene novih avtomobilov iz zaloge so upadle za dodatnih 10, 20 ali več odstotkov. Za novi ford focus plačate 13.660 evrov, za škodo octavio 14 tisočakov ... Če imate večje želje, lahko volva dobite za 38 odstotkov ceneje, maseratija pa za 20 odstotkov. Razprodaja je trenutna, po njej se avtomobilisti želijo vrniti k starim cenam. Pripravili smo seznam največjih znižanj.
Poročamo o prodaji avtomobilov v aprilu. Številke so seveda slabe, kar katastrofalne, drugače ne more biti. A trgovci so vseeno zadovoljni, da lahko spet delajo. Krepko so se poslabšale tudi razmere v nemški avtoindustriji.
Vprašanje, ki je očitno že od začetka epidemije. Je epidemija spodbudila prodajo rabljenih avtov? Kaj se dogaja s cenami? Več v podrobni analizi trga.
V Berlinu pa se te dni piše oziroma ponavlja zgodovina. V torek zjutraj se je začela videokonferenca z znanimi udeleženci – nemško kanclerko Angelo Merkel in predsedniki uprav BMW, Volkswagna in Daimlerja. Tudi vsebina pogovorov je znana, prošnja za pomoč oziroma za subvencije pri nakupu. Rezultat pogovorov pa še ne. Ti se še niso končali, pogajanja bodo trajala nekaj tednov oziroma vsaj do konca maja, poročajo nemški mediji.
V komentarju pišem, da gre za nespodobno prošnjo nemške svete trojice. Si Volkswagen, BMW in Daimler zaslužijo pomoč? Vprašanje, ki morda sploh ni tako pomembno, kot se zdi. Jasno je, da ne gre za socialni čut, ampak za posel.
Raziskal sem, zakaj je tokratni udarec za avtoposel še precej močnejši, kot je bil leta 2009. Brez Kitajske, obljubljene dežele tudi za avtomobilske proizvajalce, bi industrija v prejšnji recesiji dihala še težje. Tokrat bo drugače. Razmere tokratne krize sem opisal tudi v uredniškem komentarju.
Jurij Šimac pa je preveril rezultate avtomobilistov v prvem četrtletju. Upadi so precejšnji.
Avtomobilske tovarne so pretekli teden začele zaganjati stroje, med njimi tudi novomeški Revoz.
V bolj strogo avtomobilskem delu poslovno/avtomobilskega portala avto.finance.si pišemo o osveženi toyoti C-HR z živahnim dvolitrskim hibridom s 135 kilovati sistemske moči. Z njim se je zabaval Uroš, kaj je ugotovil?
Iz C-HR se je presedel v nekaj večji in prestižnejši audi A3 sportback, ki je nekakšen kupe med športnimi terenci.
V druščino zabavnih in razmeroma majhnih športnih terencev sodi tudi novi volkswagen T-roc cabriolet. Uroš ga je namesto na Majorki spoznaval prek Skypa. Zanj je zapisal, da je nemški brezstrešni križanec nekoliko spremenjena enačba avtomobila, ki so jo pred leti že preizkusili Japonci in Angleži. Nemci pa stavijo na tradicijo, zveste stranke, nižjo ceno in uporabnost.
Tu je še en križanec oziroma križanček. Škoda kamiq. Matej zanj pravi, da pušča le malo neizpolnjenih želja.
Prevlado križancev pa prekinja Nissanova micra z novim litrskim turbomotorjem. Ta prinaša ravno tisto, kar smo v preteklosti pri tem ne ravno mikro avtomobilu pogrešali.
Želim vam prijeten vikend!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.